Gå til innhold

Nye Z-høyttalere fra Logitech


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Luftehull for fasepluggen"? Hehe... fasepluggen er den lille sølvfargede saken i midten av elementet... "luftehullet" kalles bassrefleksport.

 

Jeg synes vel kanskje de kunne spandert separate diskantelementer og ikke bare fulltoneelementer, men de gjør vel sikkert en god jobb.

Lenke til kommentar
må si jeg ble litt skuffet over at z-2300 ikke fikk 10" sub det også :roll: hadde det hatt det så tror jeg faktisk jeg hadde bytta ut mitt z-2200 med z-2300 :)

 

 

skriveleif gitt :p

Enig. Tror ikke lyden kommer til å være så revulusjonerende enn at eg gidder å bytte mitt z-2200 mot z-2300 men fikk lyst på den derre z-5500. :dribble:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Jeg har også Z-5500 nå ;p Greit trøkk, men savner litt i nedre mellomtone...litt for stort hopp fra diskant/mellomtone til sub! Men til film er det suverent da :) Btw...burde du ikke hive bakhøyttallerne lenger bak?

JEG har bestilt logitech z680.fikk dem for 2000. men jeg tenkte å ha midthøytalern på printern som er rett foran meg, og bakre høytalerne langt bak, ellers bare la fronthøyttalerne stå på skrivebordet. høres dette greit ut

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...