Gå til innhold

Minitest av Samsung D500


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den ser utrolig bra ut. Og 80MB minne er jo helt knall. Synd den ikke har støtte for minnekort, men 80MB hadde faktisk vært bra nok for meg. Hadde ikke brukt den som MP3 spiller så da hadde jeg fått plass til en del bilder. Blir spennende å lese flere tester av den mobilen. Blir også spennende å se hvor bra bildene er. Dette kan være min neste mobil tror jeg.

Lenke til kommentar
Nokia 7610 har ikke 176*220 som dere skriver i artikkelen. Og dere skrev for et par uker siden at "folk" lurte på om det var symbian på den siden den hadde denne oppløsningen. Det hadde den vel ikke, da symbian og oppløsningen 176*220 ikke har spesielt mye med hverandre å gjøre.

Skjønner ikke helt inlegget dit, men klart at 7610 har 176x208 pixler; noe som er "vanlig/standard" igrunn for en S60 telefon (/symbian) (3650/6600/3660/6670/N-gage QD/N-gage/6620 med fler), det er vel forøverig kun SX1 som har 176x220 pixler av s60 telefonene, og den bruker de ekstra pixlene til info om batterilevetid osv.

Lenke til kommentar
Nokia 7610 har ikke 176*220 som dere skriver i artikkelen. Og dere skrev for et par uker siden at "folk" lurte på om det var symbian på den siden den hadde denne oppløsningen. Det hadde den vel ikke, da symbian og oppløsningen 176*220 ikke har spesielt mye med hverandre å gjøre.

Skjønner ikke helt inlegget dit, men klart at 7610 har 176x208 pixler; noe som er "vanlig/standard" igrunn for en S60 telefon (/symbian) (3650/6600/3660/6670/N-gage QD/N-gage/6620 med fler), det er vel forøverig kun SX1 som har 176x220 pixler av s60 telefonene, og den bruker de ekstra pixlene til info om batterilevetid osv.

Innlegget mitt henviser til artikkelen (minitesten) som amobil skriver om d500, at den har 176*220 pixler oppløsning som bla k700 og 7610. Jeg skrev bare at 7610 ikke har den oppløsningen på skjermen.

 

Videre henviser jeg til denne artikkelen hvor de spekulerer i om d500 har symbian siden den har 176*220 pixler. Ville bare frem til at jeg ikke helt skjønte sammenhengen med den oppløsningen og symbian. S60 har vanligvis 176*208, mens SX1 har 176*220 som du skriver ja...

Lenke til kommentar

Veldig glad i symbian, men etter nedturen jeg fikk etter å ha lekt litt med 6260, så lurer jeg på om å ta ferie fra symbian. Gi symbian et år eller to på å komme med noen nytt og spennende. Og da synes jeg denne Samsung mobilen ser veldig fin ut å ta ferie med. Det som er viktig for meg er å ha bluetooth og kunne synke outlook mot tlf, og det ser jo ut til å gå som ei kule med denne. Og ikke minst at man også kan sende og motta email!!

 

Og den ser jo unektelig veldig spennende ut også. Skal ikke se bort ifra at dette blir min neste mobil...vet...sa det samme om 6260...så tar forebehold om at dagen jeg får den i hånden og noe skuffer...så..tja..så får vi se, men det ser lovende ut.

 

AKIRA

Endret av AKIRAx24
Lenke til kommentar
Nokia 7610 har ikke 176*220 som dere skriver i artikkelen. Og dere skrev for et par uker siden at "folk" lurte på om det var symbian på den siden den hadde denne oppløsningen. Det hadde den vel ikke, da symbian og oppløsningen 176*220 ikke har spesielt mye med hverandre å gjøre.

Du har helt rett. Dette skal være korrigert nå.

 

Takk for tilbakemelding!

Lenke til kommentar
Fikk ikke testet tastesettet allverdens, men merket ihvertfall ingen problemer da vi trykket rundt på telefonen. Kan ellers sies at siden D500 er større enn E800 har den også større og mer komfortable taster.

Moro med en slik forhåndstitt!

Kjempeflott at dere fikk noe sånt i boks :)

 

Hvordan virket den mekaniske delen (kanskje du nevnte dette i artikkelen), alltså, virket selve mekanismen med tanke på "åpningen" av mobilen solid? Og hipp, hurra for ok-tasten, den ulogiske løsningen har vært en av de største grunnene til at jeg kategorisk har unngått Samsung på mobil-fronten.

 

Hilsen kjello2

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Solgte min Samsung e800 i dag, etter bare to små ukers bekjentskap. Fordi den var dårlig? Langt i fra, grunnen er d500. Med epostleser, videofunksjoner, megapixelkamera, blåtann og gromskjerm, har den alt jeg savnet hos e800. Håper i tillegg at menylydene er valgfrie og at minnet er dynamisk. De har jo endelig fått plassert ok-knappen i midten, da bør resten av småfeilene være utbedret også, og man sitter igjen med en mobil hvor design, funksjoner og funksjonalitet er i perfekt harmoni. :D

 

Jeg gleder meg! :!:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...