Gå til innhold

ABIT introduserer µGuru for skjermkort


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ingen som reagerer på "BlackBox: "E-service"-modul"?, tenk om den logger hvor mye du overklokker... men håper ikke det da.

"beklager men garantien gjelder ikke, i følge blackboksen har du klokket mer en det som er tillat. se side 43 i manualen" hehe

Akkurat det driter jeg i. Det er skal man overklokke, er man vel klar over at garantien ryker. Og at muligheten til å "lure" på garantien innskrenkes bør ikke bekymre noen.

 

Personlig ville jeg ikke drømt om å sende inn på garanti noe som jeg har klokket ihjel.

 

En annen ting er om garanti _skal_ ryke om man overklokker, all den tid hele dette konseptet er laget for overklokking. Dessuten har vel Abit markedsført seg med "Made by overklockers, for overclockers". Dermed vil det vel være noe dobbeltmoralsk å ta bort garantien for en stakkar som tar konseptet i bruk...

Lenke til kommentar
Ja, dette kan bli noe for meg. :)

Men hva er "E-service"-modul?

Har selv et abit hk og hvis blackbox funksjonen er den samme som med uGuru systemet, er dette et slags program som tillater deg å sende bugs/feil/etc. direkte til Abit og samler sammen specs' på din pc for å gjøre det lettere for Abit.

Lenke til kommentar

asso.....Vguru @ 6800GT.....HYYYYYYYYYYYYYYYYYL tenk deg det a :D det hadde vært noe. Håper Vguru kommer på ALLE kort :D hadde vært så sinnsykt ass. no more dangerous vmods :D genialt :thumbup:

 

Men akkuratt nå får vi nøye oss med X600 da...uff...kanskje man kan klokke den ganske mye og? gleder meg til noen får tak i sånt kort og tester det :) Det forandrer jo "Ytelse/krone" mye :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...