Gå til innhold

TEST: Shuttle XP17


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

med tanke på at den kommer fra shuttle så hadde det vært litt spennende om dem hadde laga det til slik at du kunne henge fast en dvd-rom, hd, hovedkort osv på baksiden av den :)

 

hjemmebygget flat pc :)

 

hmm, hadde vært enda mer genialt om en fikk plass til trådløst tastatur og mus in den bæreveska (hvem pokker trenger bæreveske for noe annet den en laptop tro?). pakk alt nedi og ta deg en tur på lanparty :)

Lenke til kommentar

Jeg fant en video et eller annet sted der noen gutter tester om en XP17 tåler ting som kan forekomme på en LANparty nå til dags...

 

hesthamar.com/files/shuttle-divx1500nfd.avi

 

Jeg har ikke noe med denne filmen å gjøre, husker ikke hvor jeg fant videoen men siden er nede nå...

 

 

Edit: hmm det står jo tomshardware i begynnelsen av fila da... :)

Endret av beh
Lenke til kommentar
Tror noen har tenkt tanken før deg:

 

http://www.apple.com/imac/

 

(Jeg tester gjerne en sånn ;))

 

:)

du, jeg er fullt klar over imacen men jeg snakker om noe for selvbyggere. rett og slett en flatskjerm med plass til å montere ett vanlig atx hovedkort eller lignende bakpå og oppheng for hardisk og optisk enhet. skjermer er en av dem tinga som blir bytta sjeldnest.

 

sony har også en imac lignende sak ute på markedet, og kjør en søk på hip-e så finner du enda en wintel basert løsning (som du til og med kan henge på veggen om du vil).

 

macer er greit for dem som leverer boksa til verksted om dem har addware innfeksjon, jeg liker maskiner hvor jeg kan røske ut og bruke andre steder alt og litt til eller modifisere etter eget forgodtbefinnende.

 

angående den filmen så er ikke akkurat airsoft standard utstyr på norske lan da. men skjermen i seg selv overlevde, verre med den glassplata foran. lurer på om at hvis dem hadde brukt en annen type glass for den plata eller noe så hadde det ikke knust...

Endret av hobgoblin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...