Gå til innhold

MP3-spiller for nesetuppen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En av ulempene med å ha musikkspilleren i solbrillene er at man store deler av året kan stå uten musikk - med mindre du er glad i å springe rundt med solbriller i striregn. Dette er kanskje ikke et problem i solfylte California, men her til lands har nok Oakley bommet litt på sesongen.

 

vel, med oakley kan du som regel kjøpe extra glass.. de har helt sikkert helt blanke, eller gule som også kan brukes når det er mørkt. De kan til og med gi bedre syn i mørke. Det blir vel en fin liten regning på alt fra 7-800 til et par høvdinger for nye glass da, men det er nok mulig ;)

 

edit: tenkte ikke helt på dette med regn. Samboern min som bruker briller sier at briller og regn absolutt ikke går sammen, og det skjønner jeg godt. Hun bruker stort sett linser, men andre som bruker briller konstant må vel ha en løsning? Hva med viskere?

Endret av Musty
Lenke til kommentar

som lang tids bruker av briller kan jeg bare si at regn og personlige vinduer er ikke akkurat noen god kombo om du skal se lengre den skotuppene...

 

og viskere er ikke egentlig noe alternativ siden jeg tror ikke du finner noen liten nok elektromotor (ser for meg noe lignende som gikk på aa batterier en gang)...

 

uansett, hatten av for oakley for å prøve seg med noe slikt :)

Endret av hobgoblin
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...