Gå til innhold

Elder Scrolls 4 kunngjøres snart? (PC/Xbox)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er temmelig sikker på at dette er sant. Meg bekjent skulle dette egentlig vært annonsert på årets E3, men arbeidet med CoC har tatt mye mer tid enn de hadde planlagt.

 

Legg til at de for øyeblikket ansetter en rekke nye personer med tanke på en oppfølger - deriblant redaktøren for den største fan-siten.

Lenke til kommentar
Hva faen er vitsen med å poste her da?

For at "One Line Champions" som deg skal ha noe å spørre om :!:

Seriøst, om jeg føler et behov for å fortelle at spillet var dønn kjedelig, må jeg få lov til det uten at du kommer og spør meg om "vitsen". Dette er vel et fritt forum, er det ikke? :p

Lenke til kommentar
Hva faen er vitsen med å poste her da?

For at "One Line Champions" som deg skal ha noe å spørre om :!:

Seriøst, om jeg føler et behov for å fortelle at spillet var dønn kjedelig, må jeg få lov til det uten at du kommer og spør meg om "vitsen". Dette er vel et fritt forum, er det ikke? :p

Skjønner bare ikke vitsen, og jeg er så visst ikke en "one line champion".

 

Hvor lenge har du vært her?

Lenke til kommentar
Ryktene angående Oblivion-navnet underbygges av det faktum Bethesda Softworks sitt eierselskap eier varemerket Oblivion, og at de ser ut til å ha fornyet eierskapet etter at de valgte å droppe Oblivion som tittel for Elder Scrolls III: Morrowind.

Såvidt meg bekjent har det alle år vært meninga at TES3, skulle bli Morrowind og TES4, Oblivion. Helt siden, 1994(?)

 

Etter dette ble det postet et NEWS-innlegg om at man i Oblivion så for seg multiplayer og kriger (slåssingen i TES1,2,3 er som en kjent "one on one" eller 'noen få mot deg').

 

Men ja, TES4 blir rått! :yes:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...