Gå til innhold

Hellblazer-film blir spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uff og uff! Dette har jeg lite tro på.

Først skal Hollywood ødelegge vår alles kjære anti-helt John Constantine, og i tillegg blir det spill av det.

Og hvorfor Keanu Reeves? John skal være hardkokt engelskmann. Hva blir det neste, Will Smith som Jesse Custer the Preacher?

--

Tror jeg graver meg ned under teppet med noen gode Hellblazer-historier av Ennis og Dillon.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

*SPOILER TIL FILMEN*

 

Dette spillet blir en flopp. Det BURDE ihvertfall bli en flopp. Filmen bryter så totalt med konseptet bak John "Hellblazer" Constantine at det er en pine og en plage, og selv med den økte action-vinklingen i filmen så kommer det til å være temmelig svakt grunnlag for et spill. Ille nok at John vifter med en hagle (Holy Shot Gun) i filmen, men jeg frykter for at de bevæpner ham med enda verre saker i spillet.

 

Nå observerer jeg imidlertid at firmaet er britisk, så er vi riktig heldige så gir de en god faen i hele filmen og bygger spillet på tegneserien. Det ville være en skikkelig utfordring for dem, og ville garantert bli en helt unik spillopplevelse. Det er lov å drømme...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...