Gå til innhold

Snedige ting du lurer på


danilovic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg (og HalTan, forsåvidt) lurer på om noen har patent på å kalle produktene Is-TE når det forsåvidt ikke er mye TE i det. Kan alle kalle produktene sine Is-Te? Burde ikke de hete noe annet? F.eks. Meierienes Is-Te elns. Fikk det litt dårlig fram, dog. :///

Jepp. For ikke å snakke om IS, det er da ikke is i is-te.

 

Hverken is, ELLER te. :ermm:

Lenke til kommentar
Jeg (og HalTan, forsåvidt) lurer på om noen har patent på å kalle produktene Is-TE når det forsåvidt ikke er mye TE i det. Kan alle kalle produktene sine Is-Te? Burde ikke de hete noe annet? F.eks. Meierienes Is-Te elns. Fikk det litt dårlig fram, dog. :///

Ingen som har patent på å kalle det is-te... :roll:

 

Å jo, i is-te er det te...men dog ikke så mye...

Endret av haddis
Lenke til kommentar
Jeg (og HalTan, forsåvidt) lurer på om noen har patent på å kalle produktene Is-TE når det forsåvidt ikke er mye TE i det. Kan alle kalle produktene sine Is-Te? Burde ikke de hete noe annet? F.eks. Meierienes Is-Te elns. Fikk det litt dårlig fram, dog. :///

Jepp. For ikke å snakke om IS, det er da ikke is i is-te.

 

Hverken is, ELLER te. :ermm:

NEMLIG!

 

Åssen kan så mange ha patent på å kalle produktet for Is-Te? :roll:

Lenke til kommentar

Jeg lurer på hvorfor det er krig i verden, jeg ser ikke noen logikk i det :roll:

Så lurer jeg på hvorfor vi lever

Jeg lurer på hva som skjer når vi dør

Jeg lurer på hvorfor mennesker er så slemme

Jeg lurer på hvorfor 10 år gamle jenter går med trange bukser som omformer ting og tang både bak og foran og hvorfor de har topper som viser magen .. skjønner ikke at de får lov av foreldrene sine :roll:

Jeg lurer på hvem som hadde sex først av alle ! (ikke kom og si at det var adam og eva, for det fins IKKE noen adam og eva ffs !)

 

Jeg lurer på mye mer sikkert men ikke noe jeg tenker på nå .. *trøtt*

Lenke til kommentar
Jeg lurer på hvorfor det er krig i verden, jeg ser ikke noen logikk i det :roll:

Så lurer jeg på hvorfor vi lever

Jeg lurer på hva som skjer når vi dør

Jeg lurer på hvorfor mennesker er så slemme

Jeg lurer på hvorfor 10 år gamle jenter går med trange bukser som omformer ting og tang både bak og foran og hvorfor de har topper som viser magen .. skjønner ikke at de får lov av foreldrene sine :roll:

Jeg lurer på hvem som hadde sex først av alle ! (ikke kom og si at det var adam og eva, for det fins IKKE noen adam og eva ffs !)

 

Jeg lurer på mye mer sikkert men ikke noe jeg tenker på nå .. *trøtt*

Krig er, og har alltid vært, "population control"

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...