Gå til innhold

Logitech MX 1000 avslørt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
- Den siste Logitech-musen forventes å sette en ny standard for denne typen tilbehør. Optisk teknologi er utdatert, og kravene til sensitivitet, presisjon og hurtighet blir stadig høyere. Logitech har utviklet en teknologi for å kunne i møtekomme disse kravene.

 

Oppdatering: Ifølge denne siden er MX 1000 20 ganger raskere enn andre optiske mus fra Logitech.

 

Snadder nyhet..

Gikk bare å ventet på at MX 700 skulle bli avløst med en mer nøyaktig modell..

 

Designet er jo grisefett også.. :w00t:

Lenke til kommentar

Får håpe de har fikset problemet mx700 har med docking da. Hver gang jeg skal lade mx700en så må jeg sitte veldig lenge før den begynner å lade, ta den opp, sette den ned, ta den opp, sette den ned - irriterende.

 

Men tror jeg skal kjøpe meg den musen der, så herlig ut og om den er så mye bedre som de sier så er jo det bare helt toppers.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234

viranth: Hadde samme problemet. Rens kontaktene.

 

Har mx700 fra logitech og er storfornøyd. Men småpresisjon f.eks pixelredigering i photoshop kan være en pain in the A.

 

Noen her som har gått til anskaffelse av mx1000 ?

Lenke til kommentar
Får håpe de har fikset problemet mx700 har med docking da. Hver gang jeg skal lade mx700en så må jeg sitte veldig lenge før den begynner å lade, ta den opp, sette den ned, ta den opp, sette den ned - irriterende.

 

Men tror jeg skal kjøpe meg den musen der, så herlig ut og om den er så mye bedre som de sier så er jo det bare helt toppers.

Dette problemet har ikke jeg? i det hele tatt lissom... Kanskje jeg har en nyere versjon?

 

edit Jaja, som nevnt over er det vel en faktor dette med kontaktene... hmm

Endret av THacker
Lenke til kommentar
Snadder nyhet..

Gikk bare å ventet på at MX 700 skulle bli avløst med en mer nøyaktig modell..

I følge nyheten her på HW.no så blir den ikke mer nøyaktig, den blir bare raskere.

 

Noen her som har gått til anskaffelse av mx1000 ?

Den har ikke kommet inn i noen norske nettbutikker ennå. (står 1 uke+ ubekreftet hos samtlige)

Lenke til kommentar
viranth: Hadde samme problemet. Rens kontaktene.

 

Har mx700 fra logitech og er storfornøyd. Men småpresisjon f.eks pixelredigering i photoshop kan være en pain in the A.

 

Noen her som har gått til anskaffelse av mx1000 ?

Takk for det tipset, har gjort det før uten at det gjorde ting noe bedre, men kjørte på med skikkelig rensing nå og da ble alt bedre. Regnet med at det var dock eller mus som sang på siste verset.

Lenke til kommentar

Hadde det bare kommet en venstre utgave av den hadde det kanskje vært aktuellt å bytte min Microsoft Intellimouse Optical 1.1... når ca 17% av verdens befolkning er venstrehendte synes jeg det er litt pussig ikke fler lager muspekere for oss (klart, vi kan bruke høyre, men vi foretrekker det skjelden skulle jeg tro).

Lenke til kommentar
Hadde det bare kommet en venstre utgave av den hadde det kanskje vært aktuellt å bytte min Microsoft Intellimouse Optical 1.1... når ca 17% av verdens befolkning er venstrehendte synes jeg det er litt pussig ikke fler lager muspekere for oss (klart, vi kan bruke høyre, men vi foretrekker det skjelden skulle jeg tro).

Jeg er venstrehendt, men har alltid brukt høyrehånda til mus.

Lenke til kommentar
Hadde det bare kommet en venstre utgave av den hadde det kanskje vært aktuellt å bytte min Microsoft Intellimouse Optical 1.1... når ca 17% av verdens befolkning er venstrehendte synes jeg det er litt pussig ikke fler lager muspekere for oss (klart, vi kan bruke høyre, men vi foretrekker det skjelden skulle jeg tro).

Jeg er venstrehendt, men har alltid brukt høyrehånda til mus.

Jeg har aldri sett keiv-hente bruke venstre hånden til musa, alle jeg kjenner bruker høyrehånda.

 

Det blir jo nesten som med bil, i Norge har vi giret på høyresiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...