Gå til innhold

PTT fra Siemens


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
PaT heter det :p

 

Push and Talk

 

CX70 er heller ikke oppfølgeren til CX65, helelr en litt oppgradert versjon.

PTT og PaT er spesifisert i artikkelen.

Skrev visst "PPT", en plass hvis det var det du mente. Rettet nå, og takker for det eventuelle tipset :p

 

Oppfølger og oppgradering

Kan du spesifisere hvorfor du ville brukt ordet "oppgradert"?

 

Valgte å kalle det "oppfølger", siden modellen ikke har fått oppgradert så mye at det gjør noe. Den har heller fått et par funksjoner som er noe helt nytt sett i forhold til CX65. Et par funksjoner som på alle måter har mye å si.

 

Utseendemessig er den helt lik, og derfor kunne man kanskje også brukt ordet "oppgradering". Modellen har ikke endret utseende, men har kun fått flere funksjoner.

Lenke til kommentar

Jeg kom på å si at også nyere JAVA telefoner med GPRS teknologi kan bruke PTT. Det vil komme javabaserte programmer som antagelig gir like stor funksjonalitet som PTT fra fabrikk. Den som venter får se..

 

Oppgradert ja.. CX70 har gitt meg til å tenke på SL45, som ble etterfulgt av SL45i litt senere. Dette gjør at jeg faktisk vil tro at brukere av CX65 vil kunne, med eller uten kostnad kunne oppgradere sine telefoner til CX70 (slik som også Ericssons T68->T68i).

 

Det er også verdt å merke seg at Siemens lanserer en 66-variant for USA som har støtte for 3D spill, mobilen har ikke hardwaremessige forskjeller som skulle tilsi at våre eu-65 modeller ikke ville takle det samme. Jeg håper da inderlig at Siemens implementerer 3D-støtte i senere versjoner/oppgraderinger i 65-serien også :yes:

 

Jeg for min del vil ikke ha kjøpt et produkt som er utdatert (M65) ved at Siemens lanserer oppgradert versjon like etter.. men man vil sikkert også tilby gode upgrades til denne også.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...