Gå til innhold

RV410-spesifikasjoner på nettet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
det må jo bety at med mindre man skal ha PCIe så kan man like gjerne benytte seg av 9800pro tilbudene som er ute i dag ettersom prisen er noenlunde den samme som det kommer til å bli for den nye brikken og 9800pro kortene er stort sett enkle å oppgradere til XT

gjelder det alle pro kort, eller er det noen merker some er bedre å overklokke til XT enn andre?

Lenke til kommentar
det må jo bety at med mindre man skal ha PCIe så kan man like gjerne benytte seg av 9800pro tilbudene som er ute i dag ettersom prisen er noenlunde den samme som det kommer til å bli for den nye brikken og 9800pro kortene er stort sett enkle å oppgradere til XT

gjelder det alle pro kort, eller er det noen merker some er bedre å overklokke til XT enn andre?

Så erfaren er jeg ikke på området, men hvis du leser de andre trådene om å flashe biosen til 9800 og om å overklokke dem får du kanskje en idee om hvem som er best.

Og alle nye 9800 pro kommer med samme kjerne som 9800xt, ihvertfall så vidt jeg vet. Har selv en MSI 9800pro og det fungerte ihvertfall utmerket.

Lenke til kommentar

Står i artikkelen kortet skal gi ca. 7000 poeng i 3dmark03 med GPU/minne på 500/500 MHz. Hvordan har det seg at jeg med 9800 Pro, overklokket til 460/400 MHz får nettop 7000 poeng. Er det da 128-bit minnebuss som er flaskehalsen? Hva er det som "hemmer" kortet i forhold til 9800?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...