Gå til innhold

Half-Life 2-dialog på avveie


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM

ADVARSEL: ikke les hele teksten ettersom det sannsynligvis vil avsløre det meste av spillet, det er ingenting galt i å lese de første linjene for å sjekke om det er ekte eller ei.

 

edit: fjernet linken, som rikky sier, jo flere som finner frem til linken, jo større er sjansen for at noen poster slutten.

Endret av Slettet-80wCWpIM
Lenke til kommentar
Her er slutten:

 

Gordon Freeman våkner opp i senga si, og gnir seg i øynene. "Det var jo bare en drøm alt sammen!"

 

The End.

WOW! Fantastisk historie :p. Det må være den mest uoppfinsomme og mest brukte slutten noensinne. Mange i klassen min på ungdomskolen brukte den som avslutning flere ganger. Garrantert 6 avslutning det ja :thumbup:

Lenke til kommentar

Ikke det at jeg tror at det er historien, men i E32K4 videoen snakker jo

G-Man til Gordon i søvne.

 

Men f***, det var jo akkurat det vi trengte, nå må man jo dodge alt av nettsider

for ikke å se slutten noen plasser. Folk blir sikkert å ha den i signaturen på større

forums og slikt. F***. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
Dere er vel klar over at spillet må endres for å lage ny historie, mest sannsynelig?

kommer ikke til å skje, det kommer til å havne i butikkene snart

Lenke til kommentar
Dere er vel klar over at spillet må endres for å lage ny historie, mest sannsynelig?

Det vil garantert ikke skje. Det var ikke Valve råd til verken økonomisk eller i forhold til sitt rykte.

Enig med at det ikke vil det.

 

Jeg klarer ærlig talt ikke å finne noe i veien med å ha spillets handling nå eller etter utgivelse. Om du ikke vil lese historien, så lær du vær. Om du vil lese den, så les den.

 

Vil neppe si noe på hvor mye spillet selger.

Endret av ^Th0mas^
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...