Gå til innhold

Xbox får ikke Doom 3 i år (Xbox)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg orker ikke lenger å oppdatere PCen bare fordi den ikke kjører de nyeste spilla, derfor sitter jeg med en laptop på vel et år som ikke egner seg til DOOM 3(vil jeg tro?, pentium m 1500, 512mb og radeon 9000)

 

Derfor ser jeg det som et rimelig og greit alternativ å skaffe det på xbox. Spiller jevnlig system link med kompiser, og blir jo akkurat samme opplegget som ved vanlig lan (bare mer spilling mindre annen knoting)

 

Eneste ulempen er dårligere grafikk og styring, men man får utrolig god kontroll med xbox kontroller (ihvertfall på gode spill som halo) Dessuten stiller alle med like kort når alle bruker samme type styring. Finnes vel løsninger for mus/tastatur men blir vel en del styr når man sitter i en stressless/sofa.

Lenke til kommentar
Grunn #1: God PC = 10.000kr. XBOX = 1500kr.

Grunn #2: PC = 15-21" skjerm. XBOX = 21-50+" skjerm.

Grunn #3: Sofa med tre kompiser.

Tre meget gode grunner, kunne ikke vært mer enig :thumbup: Blir litt provosert av og til at folk ikke kjøper ett spill bare pga grunn av dårlig grafikk. Om jeg hadde Xbox så hadde jeg kjøpt meg doom3 uansett om grafikken er dårlig iforhold til pc-versjonen. Det er gameplayet som teller. Ivertfall for meg.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...