Gå til innhold

TEST: Asono Sound-hub


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
MP3, WMA og Ogg Vorbis spiller

Spilleren støtter MP3, WMA, WAV og Ogg Vorbis musikkfiler.

 

Må nok rette på deg og si at soundhub KAN spille OGG, og de fleste andre formater som er verdt plassen...

 

Har denne spilleren selv og er kjempefornøyd!!! Kjøpte den en måned etter at den kom ut, da den var billigere enn iPod og angerer ikke...

 

Er uenig med testeren anngående prisen. Mener selv dette er det beste produktet på markedet, og det beste koster som regel mest! Selv om du kan få 60gb i en annen spiller, vil den andre spilleren være fysisk større, og sikkert ha andre negative sider.

 

Soundhub er en av de minste hd-baserte, støtter alt, har med gode øreplugger(jeg fikk min bundlet med Sennheiser plugger) og har god batteritid.

 

Firmware oppgraderinger på deres hjemmeside så kan du oppgradere den etterhvert som de kommer ut. Kundeservice står det heller ikke på.

 

Design og smak er som baken, sp liker du den ikke liker du den ikke, men teknisk er den veldig god!

Lenke til kommentar

Uten egne erfaringer er tester som denne viktige.

I tillegg vil det komme fram andre erfaringer gjennom leserforumet.

I vår hustand disponerer vi en Jaxx500 m/radio, en NX 30,

i tillegg til en 128 minnebasert m/radio.

Asono sin forige mod. Jaxx500 er den absolutt mest populære,

mest brukte, mest anvendelige, mest driftssikre, best leverandørsupport.

Vekt og design er ikke i toppklasse .

Den nye modellen burde derfor passe mange brukergrupper.

Endret av 1955
Lenke til kommentar
MP3, WMA og Ogg Vorbis spiller

Spilleren støtter MP3, WMA, WAV og Ogg Vorbis musikkfiler.

 

Må nok rette på deg og si at soundhub KAN spille OGG, og de fleste andre formater som er verdt plassen...

 

Har denne spilleren selv og er kjempefornøyd!!! Kjøpte den en måned etter at den kom ut, da den var billigere enn iPod og angerer ikke...

 

Er uenig med testeren anngående prisen. Mener selv dette er det beste produktet på markedet, og det beste koster som regel mest! Selv om du kan få 60gb i en annen spiller, vil den andre spilleren være fysisk større, og sikkert ha andre negative sider.

 

Soundhub er en av de minste hd-baserte, støtter alt, har med gode øreplugger(jeg fikk min bundlet med Sennheiser plugger) og har god batteritid.

 

Firmware oppgraderinger på deres hjemmeside så kan du oppgradere den etterhvert som de kommer ut. Kundeservice står det heller ikke på.

 

Design og smak er som baken, sp liker du den ikke liker du den ikke, men teknisk er den veldig god!

Skjønner ikke helt hvordan du får denne til å bli mindre enn iPod...

 

Asono:

Vekt: 180 gram inkludert batteri

 

 

iPod

Vekt: 158 gram inkludert batteri (20GB)

Vekt: 176 gram inkludert batteri (40GB)

 

Tror iPod også kommer med Sennheiser propper. Correct me if i'm wrong..

 

Jeg synes også at designet på denne Asonon så ganske greit ut..

Lenke til kommentar

Jeg har hatt min(e) asono soundhub(er) i 4 mnd. Lydmessig er det ikke noe å klage på. Men det virker som den har en del produksjonsfeil. Den første var det feil med at den brukte batteri selv om den var avslått, den fikk jeg bytta straks. Den andre hadde det problemet at teksten forsvant under sollys, den har jeg nettopp bytta. Dessuten var lakken svært sårbar og får slitetegn etter en måned som om den skulle være 2-3 år! Med den tredje spilleren håper jeg den er kommet over barnesykdomene.

Jeg valgte soudhuben fordi den har radio, noe som svært få harddiskbaserte spillere har. IRiver er vel en aktuell konkurent med radio, jeg vet ikke hvem som er best?

Lenke til kommentar

Kjøpte til kona i busrdagspresang 2900,- på smartclub i Juni.

Og synes den er verdt hver eneste krone .

Det er billigere enn ipod iallefall , men over creative zen spillerene med samme hd kapasitet .

På kjøpstidspunket var vel ingen hd baserte med 20GB billigere mener jeg.Studerte og gjorde masse reaserch før jeg bestemte meg.

 

+

-oppgraderbar firmware opplegget .

-Fet lyd

-Ikke spesial program for management/filoverføring

plugg den inn i kompisens PC og kopier over filer fra han

uten å måtte installere noe som helst .

 

 

....

Lenke til kommentar
MP3, WMA og Ogg Vorbis spiller

Spilleren støtter MP3, WMA, WAV og Ogg Vorbis musikkfiler.

 

Må nok rette på deg og si at soundhub KAN spille OGG, og de fleste andre formater som er verdt plassen...

 

Har denne spilleren selv og er kjempefornøyd!!! Kjøpte den en måned etter at den kom ut, da den var billigere enn iPod og angerer ikke...

 

Er uenig med testeren anngående prisen. Mener selv dette er det beste produktet på markedet, og det beste koster som regel mest! Selv om du kan få 60gb i en annen spiller, vil den andre spilleren være fysisk større, og sikkert ha andre negative sider.

 

Soundhub er en av de minste hd-baserte, støtter alt, har med gode øreplugger(jeg fikk min bundlet med Sennheiser plugger) og har god batteritid.

 

Firmware oppgraderinger på deres hjemmeside så kan du oppgradere den etterhvert som de kommer ut. Kundeservice står det heller ikke på.

 

Design og smak er som baken, sp liker du den ikke liker du den ikke, men teknisk er den veldig god!

Skjønner ikke helt hvordan du får denne til å bli mindre enn iPod...

 

Asono:

Vekt: 180 gram inkludert batteri

 

 

iPod

Vekt: 158 gram inkludert batteri (20GB)

Vekt: 176 gram inkludert batteri (40GB)

 

Tror iPod også kommer med Sennheiser propper. Correct me if i'm wrong..

 

Jeg synes også at designet på denne Asonon så ganske greit ut..

Skriver ikke at den er mindre enn iPod'en...

Lenke til kommentar

kona mi kjøpte nettopp sin asono soundhub via elkjøp for 2900 kr, og det er jo litt mindre enn det påpekes i denne testen, så da var det ikke noe argument for ikke å kjøpe den, dessuten er den fjernkontrollen som hører til denne spilleren ganske kul og funksjonell da. Hun er utrolig fornøyd med den. En annen bra ting er at man kan ta opp radioprogrammer og lagre dem i mp3 format,det synes jeg kan være praktiskt ihvertfall

 

mvh nerd-light

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...