Gå til innhold

ABIT bundler µGuru-klokken


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
µ betyr Micro så du kan bare bruke det...

Jepp, jeg sier "mikroguru" jeg også. Men selve bokstaven er gresk og uttales omentrent som "my". (dog amerikanere er ikke særlig flinke med å uttale denne bokstaven så der uttales det "mju").

 

Jeg lurer litt på hvordan klokka kommuniserer med hovedkortet... Er det blåtann, wlan eller en form for kabling i mellom?

Lenke til kommentar
µGuru Clock koples til systemet ved hjelp av en USB-kabel og vil være kompatibel med de siste hovedkortene fra ABIT, både for Pentium 4 og Athlon 64. Enheten kan f.eks. settes på pulten ved siden av skjermen, eller på toppen av kabinettet.

 

Det er ved hjelp av USB som artikkelen sier ;)

 

Spennende dette her.

Lenke til kommentar
Har ikke abit klart og kvite seg med den bråkende vifta på NB enda? Det må være den enste ulempen med abit at de altid skal ha vifte på NB

Jo, Abit har kun en blå heatsink på KV8 Pro's Northbridge. Bilde i artikkelen er av den grunn misvisende

 

Her finner du et review med fine nærbilder av hovedkortet:

http://www.hardocp.com/article.html?art=NjQ3

Endret av Spaz
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...