Gå til innhold

TEST: Shuttle SN95G5: SFF for sokkel 939


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet hvorfor de ikke valgte å bruke ekstern strømforsyning på denne modellen? Hadde det ikke vært for den interne psu'en så har man jo hadd plass for de "større" (corsair) minnemodulene, ikke sant?

Mulig jeg husker feil, men jeg mener at de ikke har utviklet kraftige nok eksterne PSU-er. De eksterne er vifteløse som kjent, og det er et lite problem med varmen når man skrur opp mengde strøm.

Lenke til kommentar
Jeg MENER å ha sett en test hvor de har brukt PRO-brikkene... Skal sjekke litt..

Da må de ha fjernet strømforsyningen, satt i modulene og satt strømforsyningen på plass igjen. Det er etter min erfaring ikke mulig å sette i Pro-modulene uten å gjøre en slik vri.

AHA! Der har du det! Var noe sånt jeg har lest... Er vell ikke den veeldig store operasjonen dette da?

 

Dessuten vil det å ta ut PSUen gjøre det langt lettere å montere alt den første gangen da.. PSUen tar opp ganske mye plass.. :hmm:

 

@LenniZ: De hadde jo ingen systemer å sammenligne med da.

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar
Nyyyyydelig! Har lengtet etter denne siden det bare har vært tyske tester ute. Har bestemt meg for å kline til med denne boksen når den kommer i uke 35. :)

i følge Eldivas Kösebiyik Oglu (shuttle europe) blir den tilgjengelig i uke 36

 

Angående PSUen:

 

Jeg sendte en mail og spurde om PSUen kunne drive følgende utstyr:

  • 1x Optisk enhet
  • 2x HDD
  • 1x A643500+ / A643700+
  • 1x 6800 GT
  • Det vanlige..

Det kunne den vistnokk, undertegnet Shuttle Support - Germany (ingen navn :

Endret av R0adkill
Lenke til kommentar
Denne er jo finere enn SB81P versionen.

Men kommer det en lik version til socket 754? :)

jaja, Nikkor, det var ikke det jeg mente, allså SB81p er jo litt større da, men det har en 350watt's strømforsyning, og du får inn noen flere hdd og det blir lavere temp!

 

Etter som jeg ha sendt mail til Shuttle så, fikk jeg jo svar til bake da, og da drev de å testa litt forskjellig på en slik versjon med Nforce 250 ultra..brikksett!

 

og de sa at de viste ikke når den ville komme emn det ville nok dukke opp snart!

Lenke til kommentar
Jeg MENER å ha sett en test hvor de har brukt PRO-brikkene... Skal sjekke litt..

Da må de ha fjernet strømforsyningen, satt i modulene og satt strømforsyningen på plass igjen. Det er etter min erfaring ikke mulig å sette i Pro-modulene uten å gjøre en slik vri.

så det er faktisk plass til pro brikkene? bare man "gidder" fjerne psu, er vel ikke så stor jobb?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...