Gå til innhold

Nye rollespill på vei (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Baldur's Gate III? Jeg er jo Gud jo, hva mer kan jeg gjøre?

 

Ikke misforstå, jeg elsker BG serien og kommer garantert til kjøpe dette også.

 

des,OUT!

Alltid mer penger å tjene ;) Tror jeg hadde kommet til å kjøpt Baldur`s Gate III om det eneste nye fra 2`ern var ny story og missions...Spiller Dark Alliance II i coop på xbox for tiden..artig :yes:

Lenke til kommentar

NWN2 tviler jeg på, men BG3 ville jo vere en bestselger før de bestemmer seg for å lage det.

 

Jeg personlig håper at det ikke vil hete Baldurs Gate 3, men heller at man finner en annen by i Forgotten Realms(fint om man kansje kunne besøke BG i løpet av spillet da, kansje også møte Minsc, Jaheira, Edwin, og alle de andre igjenn også).

Lenke til kommentar
NWN2 tviler jeg på, men BG3 ville jo vere en bestselger før de bestemmer seg for å lage det.

 

Jeg personlig håper at det ikke vil hete Baldurs Gate 3, men heller at man finner en annen by i Forgotten Realms(fint om man kansje kunne besøke BG i løpet av spillet da, kansje også møte Minsc, Jaheira, Edwin, og alle de andre igjenn også).

Hvorfor skulle du tvile på NWN2?

Det er en av de bestselgende rollespillene, ever..

 

Det er vel nesten bekreftet også om jeg ikke husker fiel.

Lenke til kommentar
NWN2 tviler jeg på, men BG3 ville jo vere en bestselger før de bestemmer seg for å lage det.

(...)

Hvorfor skulle du tvile på NWN2?

Det er en av de bestselgende rollespillene, ever..

 

Det er vel nesten bekreftet også om jeg ikke husker fiel.

hvem kjøper nwn2 når Dragon Age kommer ;)

 

jeg tror nok NWN-fansen kommer til å gå for dragon age istedenfor et eventuellt nwn2 som er laget av noen andre en bioware. bg derimot har en hel hærskare av tilhengere som har blitt sulta for bg-type gameplay...

 

eller så kan jeg ikke helt se hvordan alle disse rollespilla skal komme fram da samme folka sansyndligvis ikke kommer til å lage(eller gi ut) to konkurrerende spill på samme tid...atari og bioware jobber nå med jade empire og dragon age, etter det jeg vet så er det vel disse som sitter på de nødvendige lisensene og rettighetene for å lage en etterfølger(kan ta feil her, rett meg hvis du vet).

Lenke til kommentar
Atari må for Guds skyld ikke lage dette spillet! De kommer til å ødelegge navnet. Se bare på Driv3r! Selg lisensen til BioWare eller Obsidian, så vi har noe å se fram til.

 

Ed: Snakker om Baldur's Gate 3.

Jeg ser ikke problemet med at Atari "lager" Baldurs Gate 3, vi vet ikke engang sammarbeids partnere som mest sansynlig inkluderer BioWare, slik som på de andre rollespillene de har vært med på.

 

De var jo med på UT2003, UT2004, NWN spilla?

Skjønner egentlig ikke hva folk har imot Atari...

 

Driver og Baldurs Gate blir også en alt for dum sammenligning, de kan ikke være gode på alt, rollespill & bilspill er 2 forskjellige ting.

Endret av Snabben
Lenke til kommentar
[iC,27/07/2004 : 04:29] Står det ikke noe om Gothic III da??? :dontgetit:

 

Elendig artikkel!!!! :mad:  :hrm:  :thumbdown:  :nei:

Synd du ikke likte den, men dette er altså ikke noen artikkel om alle de nye rollespillene som kommer, men de rollespillene som ble kunngjort eller det kom informasjon om i løpet av de siste dagene før den ble skrevet. Det er en nyhetsartikkel, ikke noe mer.

Endret av Joachim_F
Lenke til kommentar
[iC,27/07/2004 : 04:29] Står det ikke noe om Gothic III da??? :dontgetit:

 

Elendig artikkel!!!! :mad:  :hrm:  :thumbdown:  :nei:

Synd du ikke likte den, men dette er altså ikke noen artikkel om alle de nye rollespillene som kommer, men de rollespillene som ble kunngjort eller det kom informasjon om i løpet av de siste dagene før den ble skrevet. Det er en nyhetsartikkel, ikke noe mer.

Eh, Gothic 3 har lenge vært et prosjekt som har vært mye snakk om, og det fins masse info om det! Det ble kunngjort for en ganske god stund siden! De er langt ute i utviklinga av spillet!

 

Det jeg mente med "elendig artikkel" var jo selvfølgelig sarkasme for de som ikke forsto det, men det er skikkelig teit at de ikke en gang har NEVNT Gothic 3 i det hele tatt!

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
[iC' date=27/07/2004 : 15:18] Eh, Gothic 3 har lenge vært et prosjekt som har vært mye snakk om, og det fins masse info om det! Det ble kunngjort for en ganske god stund siden! De er langt ute i utviklinga av spillet!

Jeg tror ikke du forstod hva jeg mente med den forrige posten min. Dette er ikke en generell artikkel om rollespill som er på vei. Det er en artikkel om de rollespillene det dukket opp informasjon om i dagene før artikkelen ble skrevet. Derfor blir ikke Gothic III nevnt.

Lenke til kommentar
[iC,27/07/2004 : 15:18] Eh, Gothic 3 har lenge vært et prosjekt som har vært mye snakk om, og det fins masse info om det! Det ble kunngjort for en ganske god stund siden! De er langt ute i utviklinga av spillet!

Jeg tror ikke du forstod hva jeg mente med den forrige posten min. Dette er ikke en generell artikkel om rollespill som er på vei. Det er en artikkel om de rollespillene det dukket opp informasjon om i dagene før artikkelen ble skrevet. Derfor blir ikke Gothic III nevnt.

:cry: Slemminger! :cry:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...