Gå til innhold

Half-Life 2 ferdig om to uker? (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
O'boy er det mulig er det virkelig slik at dette endelig kommer til folket.

Jepp, og HL1 kom jo også til folket etter hvert selv om det også ble utsatt i ett år.

 

Det sies at hvis et spill blir gutt ut full av bugs, vil det bli husket i all fremtid, men hvis et spill blir utsatt veldig lenge, og dermed blir utgitt bugfritt, så er det ingen i fremtiden som husker at det ble utsatt. Eller noe sånt. :p

 

Med andre ord: utsettelser > bugs

Lenke til kommentar

hvorfor skulle Gabe Newell gi innformasjon om spillet til en ukjent mann/gutt ?

 

trodde spillet var ferdig,men skulle vidresendes til Vivendi ?

 

sitat:

Sist, men ikke minst, Gabe Newell har nok en gang bekreftet at selskapet planlegger å levere en ferdig versjon av spillet til Vivendi i august.

Lenke til kommentar
hvorfor skulle Gabe Newell gi innformasjon om spillet til en ukjent mann/gutt ?

 

trodde spillet var ferdig,men skulle vidresendes til Vivendi ?

 

sitat:

Sist, men ikke minst, Gabe Newell har nok en gang bekreftet at selskapet planlegger å levere en ferdig versjon av spillet til Vivendi i august.

Fordi Gabe og resten av Valve faktisk tar seg friheten til å svare på e-mails fra fans, og av og til røper de informasjon som mange ikke vet.

 

Jeg blandt annet var den første som fikk vite at de kommer til å porte Condition Zero over til source engine og adde den offisielle CS boten til CS Source fordi jeg tok meg friheten til å sende Erik fra Valve en e-mail om det.

Lenke til kommentar
hvorfor skulle Gabe Newell gi innformasjon om spillet til en ukjent mann/gutt ?

 

trodde spillet var ferdig,men skulle vidresendes til Vivendi ?

 

sitat:

Sist, men ikke minst, Gabe Newell har nok en gang bekreftet at selskapet planlegger å levere en ferdig versjon av spillet til Vivendi i august.

Fordi Gabe og resten av Valve faktisk tar seg friheten til å svare på e-mails fra fans, og av og til røper de informasjon som mange ikke vet.

 

Jeg blandt annet var den første som fikk vite at de kommer til å porte Condition Zero over til source engine og adde den offisielle CS boten til CS Source fordi jeg tok meg friheten til å sende Erik fra Valve en e-mail om det.

ok ^Th0mas^,tviler ikke på dine utsagn :)

men det går jo mye rykter når det gjeller utgivelse av hl2,kansje derfor man ikke tror alt som blir skrevet på netet.

 

men personlig tror jeg spillet kommer ut 3 sep i år.

Lenke til kommentar
Hadde bare vært kjekt med spillet før skolen starter.

Tror ikke vi skal satse på det nei :(

Herregud som jeg gleder meg! Den greia man kan løfte ting med, hva heter den?

Et slags våpen.

 

Ikke for å dra det OT, men det jeg gleder meg til i år er: (fra mest til minst)

 

1. HL2/CS2

2. Doom 3

3. GTA SAn Andreas

4. S.T.A.L.K.E.R

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...