Gå til innhold

DFI med i925X uten klokkesperre


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fosheim - jeg vil nå prøve å oppmuntre deg til å sjekke stavingen litt bedre før du publiserer artikler...........det er 5 skrive- leifer i artikkelen. Evnt. bruk korrektur- greiene i Word.............kanskje er du også en racer på tastaturet, og at det går fort i svingene av den grunn, men en liten sjekk etterpå hadde vært Ok........

 

Og dette var ment som en konstruktiv tilbakemelding.............:-)

Lenke til kommentar

Jeg fant en kommentar i artikkelen spesiellt interessant. Du skriver:

 

"DFI LANParty 925X-T2 har i tillegg jernfrie kondensatorer ..."

 

Hva vil jernfrie kondensatorer bety for bruken av hovedkortet. Har dette noe med levetiden på kondensatorene å gjøre? For eksempel leker jeg da med tanken på at jern kan korrodere og at du får en dårlig kondensator eller defekt kondensator av den grunn på sikt.

 

Hva sier du om dette Tor? ;)

Lenke til kommentar

fra anadtech: Answering to the discerning demand for a flexible PCI-E lock to enable 10%+ overclocking on this , DFI's new LANParty addition is industry's first to adopt a completely intuitive PCI-E algorism that automatically detects overclocking requirements and hardware bottlenecks and adjusts on the fly. As a part of the proprietary CMOS Reloaded overclocking utility, users can now enjoy unsurpassed performance boost in a smart way!

 

 

Etter hva jeg kan lese her så garanteres det at det kan overklokkes mer enn +10 %, men jeg er noe skeptisk til å si at overklokkingssperren er fjernet helt. Etter å ha sett hva Asus og Abit sine kort pyser ut etter ca 20-25%. Så det er vel mer korrekt å si at de har flyttet overklokkingssperren og ikke fjernet den. Men seff håper på at de virkelig har klart det, av den grunn at når Intel lager en slik sperre så håper jeg at noen kan forbigå den helt slik at Intel ser at jobben med å kneble entusiastene er forgjeves denne gang og.

Endret av Bofur
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...