Gå til innhold

Opera med ny sikkerhetsoppdatering


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tør å innrømme din nettleser's feil,så virker man litt mere seriøs og man får inntrykk av at man har"litt"peiling på hva det diskuteres.

Det må være lov å like noe du\dere ikke liker før en kalles dust,impotent og uviten++++. :ermm:

Hva i [varmt sted med slem mann i] rører du om nå?

Jeg innrømmer gladelig at IE ikke er av de beste, men jeg syns bare det er teit å slenge kun dritt om IE.

Har jeg kallt noen

dust,impotent og uviten
Nei, tenkte jeg det ikke.

:!: 'en var ment slik at Opera også har sine feil uansett hvor hardnakket folk mener det motsatte.

Endret av Lautsprecher
Lenke til kommentar

Poenget er at idet det oppdages feil i IE, legges det underst i bunken over ting MS skal gjøre. Hvor mange avslørte sikkerhetshull er det IE har nå? 80-90 el. noe sånt?

 

Da jeg ikke er noen Opera-fan vil ikke jeg stå her og forsvare hva opera har gjort, men poenget er at feilene rettes, noe som ikke skjer med IE. Virker som om de samler opp alt til SP2.

Lenke til kommentar
Tør å innrømme din nettleser's feil,så virker man litt mere seriøs og man får inntrykk av at man har"litt"peiling på hva det diskuteres.

Det må være lov å like noe du\dere ikke liker før en kalles dust,impotent og uviten++++. :ermm:

Hva i [varmt sted med slem mann i] rører du om nå?

Jeg innrømmer gladelig at IE ikke er av de beste, men jeg syns bare det er teit å slenge kun dritt om IE.

Har jeg kallt noen

dust,impotent og uviten
Nei, tenkte jeg det ikke.

:!: 'en var ment slik at Opera også har sine feil uansett hvor hardnakket folk mener det motsatte.

Du skjønte sikkert hvem tråd jeg tenkte på :yes:

Du slang vel ikke aller mest med leppa.

Ser du har trekt deg fra tråden :cry:

Ikke gi deg,du har moralsk støtte herifra :thumbup:

Endret av Vims
Lenke til kommentar
:!:

Der ser du!

 

Opera finner feil, og fikser dei ASAP. MS veit om masse feil, men gir blaffen.

Kvalitetsforskjell? Ja.

 

(MS veit om masse feil, men gir blaffen.

Kvalitetsforskjell? Ja.)

 

Hey!

 

Jeg tror at det er verre en som så, ms brukes som en slags spionering program av amerikanere, med mektige firmaer og ikke minst politiske krefter i bakgrunn.

 

Alle som har lest omtaler om disse sikkerhets hullene gang etter gang, kan med litt årvåkenhet og sunn kritisk syn finne noe veldig rart med det hele:

 

1.Det "dukker opp" sikkerhets hull på ms sine produkter minst 1 gang pr mnd i snitt (ca)

 

2. disse sikkerhets hullene blir alltid oppdaget av andre eksperter eller brukere som ikke er tilknyttet MS, men som varsler ms om disse hullene.

 

(altså ms som verdens største software produsent med så og så mange ansatte som de har, klarer ikke å oppdage feilene på sin egen produkt som de har selv best kjennskap til!) og det gang på gang!

 

3.etter at ms har blitt informert om disse feilene, tar det alltid svært lang tid før ms forsøker å tette disse hullene, som om de ikke er glade for at noen har oppdaget dem.

 

4.tilslutt kommer ms med en patch, men hjelper det? nix, for herfra begynner ondsirkelet og vi havner tilbake til nr 1:

 

(Det "dukker opp" sikkerhets hull på ms sine produkter minst 1 gang pr mnd i snitt)

 

Best regards

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Har inst. Opera og er fornøyd med det,men det kommer en feil melding etter en stund og når jeg åpner forskjellige linker. Feilen som kommer opp er :

 

Klarer ikke å koble seg opp mot tjeneren..

 

Må da boote !

 

Dette gjelder kun på den bærbare...

Er det noen instillinger som må gjøres ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...