Gå til innhold

Mer informasjon om Doom III


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
omtaleren forteller at han brukte 23 timer på å spille gjennom spillet.

 

Det synes jeg var veldig lite :no:

 

HL2 for eksempel tar rundt 36timer

 

Kommer jo ann på hvordan man spiller også da men...

jaaa, det er jo alt for kort, vi er jo sååååå bortskjemte med alle førstepersonsskyterne som varer så lenge. Jeg er sikker på at når halflife 2 kommer så varer det sikkert i en 50 - 60 timer :tease:

Lenke til kommentar
Spillet fikk forøvrig 94%, men de som husker 90%-omtalene Driv3r fikk i starten vet at svært tidlige omtaler ikke alltid er godt egnet til å gi et objektivt bilde av spillet.

Jeg har personlig aldri spilt Driv3r. Men sett en del review'er, bl.a store norske aviser, som har gitt spillet dårlig.

 

De største amerikanske spill-bladene (ikke for å nevne navn ;-) har ofte veldig vanskelig for å gi profilerte og påkostede spill nøktern kritikk. Kan det være fordi de omsetter for mer, og i større grad er avhengig av annonsørene tro? (hehe)

 

Mindre blader på sin side sliter med å få innpass hos de interessante software-husene som først og fremst prioriterer de større pc-bladene som gir vesentlig mye mer publisistet pr. "besøksminutt". En lav score review her gir mindre goodwill, i værste fall låst dør ved neste prosjekt.

 

"But that's only one man's opinion"

Lenke til kommentar
ikke noe DVD, ikke noe kjøp. Det var tabbe.

vell, 4 cd'er er ikke så ille da... værre med ut2004 som kom på 6 elns? (vet ikke, kjøpte spes. edition. ;) )

 

Husker når man fikk spill på 10-15 disketter jeg... eller når du måtte bytte mellom en 4-5 disketter mens du spillte. det var stress det. :thumbup:

Endret av Dipso
Lenke til kommentar

"CD/DVD" faktoren veier tungt hos meg, og når man appåtil ikke stiller med en coop del, og heller ikke noe annen MP del med tess i......

 

Jeg hadde altså eventuellt kjøpt spillet for en bra SP del, (og for å ha DVD doom i samlingen av kvalitetsspill(=?)), men pengeplanene blir nå ikke lagt slik.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...