Gå til innhold

Ekstern harddisk på 1,6 TB


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det det her er snakk om er 4x400GB Hitatchi disker satt inn i et kabinett med en kontroller fra Lacie. Jeg har testet Bigger Disk (1TB - 4x250GB) og den er helt genial.

 

Men uansett så er det mulig å "bygge" samme løsning ved å bruke diskene som nevnt over og en SATA kontroller. Da kan man også evt. få støtte for RAID 0,1 og 5, noe boksen fra Lacie ikke tilbyr.

 

Disse enhetene passer perfekt som lagring eller 1.linje online backup for bedrifter med litt lagringsbehov f.eks. innen grafisk, reklame og video.

 

Arcade

Lenke til kommentar
Blir saker i lagre ting på ja, vel stive i prisen enda, hadde vert morrsomt og vist noe angående levetid, garanti osv...

 

BTV: "Sistenecnte vil bli leveringsklar i løpet av sommeren"

 

Sistnevnte, pirke pirke....

... og du mener du har rett til aa komme med korrigeringer? Hehe... Pirke pirke...

 

Hadde vaert greit aa hatt den der... begynner aa bli lei av alle diskene mine. Ikke fullt saa kult dersom den klikker da...

Lenke til kommentar
Hurra ... akkurat hva jeg trenger på skrivebordet mitt; en stor, tung, varm og støyende klædd... som i tillegg er veldig risikabel å bruke.

 

Støy og varme er for n00bs. I want silence ;)

Samsung? :love:

Jeg elsker Samsung disken min i allefall :thumbup:

Skulle ønske dem kom i 200GB, men jeg må nok krype til korset

og handle Seagate, det nest beste ut i fra mitt syn.

Lenke til kommentar
Hurra ... akkurat hva jeg trenger på skrivebordet mitt; en stor, tung, varm og støyende klædd... som i tillegg er veldig risikabel å bruke.

 

Støy og varme er for n00bs. I want silence ;)

Samsung? :love:

Jeg elsker Samsung disken min i allefall :thumbup:

Skulle ønske dem kom i 200GB, men jeg må nok krype til korset

og handle Seagate, det nest beste ut i fra mitt syn.

Nei, Lacie 250GB USB2.0 ;) ... stille og blir ikke så veldig varme. (litt varme, men faktisk kjøligere enn andre UBS-disker med vifter.)

Lenke til kommentar
Tror fanden meg jeg kjøper 1T disken når det kommer...

Den har vært på markedet en stund ;)Prisguide

 

Hadde du gått med denne disken under armen i 1990 er det vel ingen som hadde snudd seg :D

 

Jeg ser egentlig ikke hva som er så imponerende med disse produktene, tror kanskje at 4x400GB disker tar mindre fysisk plass, eller?

Lenke til kommentar
Blir saker i lagre ting på ja, vel stive i prisen enda, hadde vert morrsomt og  vist noe angående levetid, garanti osv...

 

BTV: "Sistenecnte vil bli leveringsklar i løpet av sommeren"

 

          Sistnevnte, pirke pirke....

... og du mener du har rett til aa komme med korrigeringer? Hehe... Pirke pirke...

 

Hadde vaert greit aa hatt den der... begynner aa bli lei av alle diskene mine. Ikke fullt saa kult dersom den klikker da...

Så lenge det er en artikkel, så setter det nok pris på det :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...