Gå til innhold

Betatestere for Wish søkes (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg spilte dette litt i en tidligere beta, og det var meget imponerende, selv for en MMORPG veteran som meg.

Grafikken var heller dårlig, men det er heller ikke det dette spillet handler om. Men jeg tror nettopp grafikken er noe som kan stoppe dette spillet fra å få skikkelig hype og mange spillere.

Definitivt en tittel det er verdt å følge med på.

Endret av Roy E
Lenke til kommentar

Sliter kun med HD plass akkurat nå hehe 8GB skulle det ha, det var ganske voldsomt, tydelig at de har satset på å la brukernes maskiner gjøre all jobben. Kravet til internett hastigheten var jo latterlig, må være feil...

 

Ellers så møter jeg alle kravene faktisk, ble akseptert og invitert å fikk kvitert så nå er det bare å vente på en download eller CD i posten om noen uker :)

Lenke til kommentar
Sliter kun med HD plass akkurat nå hehe 8GB skulle det ha, det var ganske voldsomt, tydelig at de har satset på å la brukernes maskiner gjøre all jobben. Kravet til internett hastigheten var jo latterlig, må være feil...

 

Ellers så møter jeg alle kravene faktisk, ble akseptert og invitert å fikk kvitert så nå er det bare å vente på en download eller CD i posten om noen uker :)

Da er vi to som venter spent! Er det slik at man "får" betateste når man har søkt og fått invitasjon?

Endret av Ny i gamet
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Hehe, jeg var med i den forige betatesten... Ikke bli så veldig skremt av systemkravene... Det gikk knirkefritt på min litt vel tweakede 2 Ghz Radeon 9500 @ 9700 med litt klokking....

 

Det var meget imponerende hvordan de satte i gang store happenings med utviklere av spillet som deltok i en stor jakt på en horde monster som truet en av de lokale byene. Samlet mange mange mange spillere for å sloss :)

 

Gleder meg allerede til neste beta... synd den ikke kommer før i November, ble utsatt en god stund :(

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...