Gå til innhold

Snart klart for ATI RS480


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spennende!

 

Det virker som om det er stor interresse for AMD-CPU'er og optimisme på AMD's vegne i hele IT-industrien for tiden. (mye mer enn det var for få år siden)

 

Jeg tipper GPU'en blir på nivå med Radeon 9600SE eller der omkring. Kanskje til og med på høyde med Radeon X300SE. Men det store problemet blir vel minnebåndbredden og latency til minnet. Dette kan potensiellt hindre ytelsen en god del selv om GPU'en blir bra nok.

Lenke til kommentar
Bra for AMD at det blir andre bra brikkesett tilgjengelig enn dem fra nVidia. Regner ikke VIA som spes bra brikkesett 

 

Via har hatt betydelig problemer opp igjennom tidene , men jeg tror faktisk at de med K8T800PRO leverer varene. Testene opp imot nforce3 sier iallefall det!

Lenke til kommentar
Bra for AMD at det blir andre bra brikkesett tilgjengelig enn dem fra nVidia. Regner ikke VIA som spes bra brikkesett 

 

Via har hatt betydelig problemer opp igjennom tidene , men jeg tror faktisk at de med K8T800PRO leverer varene. Testene opp imot nforce3 sier iallefall det!

Enig der. Via sitt K8T800 ligger jo ikke langt bak nVidia sitt nForce 3 250 brikkesett. Så med oppdateringer til K8T800PRO, som bl.a. får agp og pci lock, så tror jeg Via virkelig kan gi nVidia kamp om kundene. Er jo tross alt også mye funksjonalitet på Via sine brikkesett.

 

Ontopic: Bra med ennå et brikkesett selvfølgelig. Nå har man jo Via, nVidia, ATI og SIS som kan presse priser... !! :D:D:D:D:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...