Gå til innhold

Omtale av Joint Operations: Typhoon Rising (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette leses ut som veldig bra imens "vi" venter på OPF2.

 

Leste ikke alt, men det virker mye bedre enn Soldner som var ett av spillene jeg hadde forventninger til.

 

Kjøretøyene føles ikke akkurat realistiske, men de er alle morsomme å kjøre.
Kan dette utdypes. Er fysikken/realismen SÅ dårlig som i soldner?

 

Er det mulig å joine en server etter at ett game har startet?

(antar det, men gøy å få det bekreftet/avbekreftet)

Altså ikke slik lobby-join som i operation flashpoint.

 

edit_

forresten, takk for en flott levert artikkel/omtale Joachim

Endret av genesis
Lenke til kommentar
Kan dette utdypes. Er fysikken/realismen SÅ dårlig som i soldner?

 

Jeg vil nok hevde at Söldner er mer realistisk på en del punkter. Å fly helikopter er for eksempel simplifisert mer enn det er i Söldner.

 

Er det mulig å joine en server etter at ett game har startet?

(antar det, men gøy å få det bekreftet/avbekreftet)

Altså ikke slik lobby-join som i operation flashpoint.

Du kan joine når som helst.

Lenke til kommentar
Leste ikke alt, men det virker mye bedre enn Soldner som var ett av spillene jeg hadde forventninger til.

 

Kan dette utdypes. Er fysikken/realismen SÅ dårlig som i soldner?

 

Er det mulig å joine en server etter at ett game har startet?

(antar det, men gøy å få det bekreftet/avbekreftet)

Altså ikke slik lobby-join som i operation flashpoint.

 

edit_

forresten, takk for en flott levert artikkel/omtale  Joachim

Takk :)

 

Kristian Aasgaard jobber med en omtale av Soldner, og han har også fått en kopi av Joint Ops for å se på, så hvis alt går etter planen vil han kunne sammenligne disse to spillene bedre enn meg. Edit: Jeg ser han har svar allerede :)

 

Jeg vet rett og slett ikke hvordan fysikken i Soldner er. I Joint Ops fungerer det rimelig greit. Kollisjonsrutinene virker litt sløve, men ellers er det ikke noe direkte galt med fysikken. Men det er ikke særlig mye realistisme her - helikoptrene er f.eks. veldig lette å fly. For meg spiller det ingen rolle, men det er mange som setter pris på litt ekstra realisme.

 

Du kan hoppe inn i et hvilket som helst spill, når som helst.

Endret av Joachim_F
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte dette spillet i går på impuls. Dette spillet her overgikk all forventning. Jeg spillte vekk hele natta på geniale coop brett. Vanvittig gøy! Pen grafikk, god lyd, masse gøy. Jeg testet nesten ikke "vanlig" mp fordi den var ganske standard. Hadde ikke fått med meg at coop var alle på samme lag mot ai'en. Håper det kommer flere coop brett etterhvert. Og det beste... dette spillet her kom ikke med masse falske forhåpninger og et gjeng forum fan boys på kjøpet(les soldner).

Endret av rivaldo
Lenke til kommentar
Hva er maskinkravet får spillet?

VIDEO CARD:

 

DirectX 9.0 AGP video card with 32MB & HW-T&L required. 128MB or greater recommended.

Compatible 3D cards include: nVidia GeForce 2, 3, 4, 59xx, 6xxx and ATI Radeon 9500, 9600, 9700, 9800, X800.

We do not support the following video cards: ATI Rage, FireGL, NVIDIA Quadro, TNT/TNT2 and Vanta chipsets,Kyro,Kyro II, Intel 810 and 815, SiS, Xabre, Matrox chipsets. Video cards without pixel shaders or with less than 128MB ram will not support all graphics features.

OPERATING SYSTEM:

 

Windows® 98, ME, 2000, XP

CPU TYPE & SPEED:

 

Minimum: Pentium® III 1.2 GHZ equivalent

Recommended: Pentium 4 2.4 GHZ equivalent

MOTHERBOARD:

 

Minimum: AGP 2X

Recommended: AGP 4X

HARD DRIVE SPACE:

 

1.5 GB available

SYSTEM MEMORY:

 

Minimum: 256MB

Recommended: 512MB

MEMORY SPEED:

 

Recommended: 266 MHz DDR (PC2100) or better

 

INTERNET:

 

Minimum: 56k internet connection

Recommended: Cable modem or DSL internet connection

 

Tok med det viktigste.Bra anmeldelse.Trur jeg må skaffe meg et bedre skjermkort.Prøve mp demon.Hakket selv på lavest oppløsning og innstillinger :roll:

Lenke til kommentar

Jeg har spillt litt mere nå. 1 ting som "plager" meg er denne dag/natt syklusen, eller rettere sagt natten. Det er ikke mørkt nok. Dette betyr at man egentlig aldri har bruk for nattbrillene. Det er synd fordi de nattbrillene er meget godt laget. Og så opplever jeg ekstrem lag på enkelte servere. Aner ikke hva det er. Antall spillere på har ikke noe å si, ei heller hvor serveren befinner seg. Og det er heller ikke grafikken.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...