Gå til innhold

Fallout-MMORPG på vei? (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Infinity motoren var en viktig del av spillet for min del, feelingen den ga.. :love:

 

..samtidig som de måtte kansellere Black Isle-prosjektet Fallout 3..

 

Har fulgt med fra tid til annen, og jeg er 95% sikker på at Interplay/BI aldri har bekreftet noe Fallout 3 prosjekt.

Tror de sa noe i retning av "vi ser ikke bort i fra at det kan bli aktuelt en gang i fremtiden" (fritt oversatt til sitat fra min noe ustabile minnebank).

Lenke til kommentar
Har fulgt med fra tid til annen, og jeg er 95% sikker på at Interplay/BI aldri har bekreftet noe Fallout 3 prosjekt.

Tror de sa noe i retning av "vi ser ikke bort i fra at det kan bli aktuelt en gang i fremtiden" (fritt oversatt til sitat fra min noe ustabile minnebank).

Du har åpenbart ikke fulgt med godt nok - hvis du søker litt finner du til og med skjermbilder fra spillet. :)

 

(spillet gikk under kodenavnet Van Buren)

Lenke til kommentar

Hmmm...det er med blandede følelser jeg leser dette. Jeg ser helst at de får ut Fallout 3 men et MMORPG er jo alltids bra...men som artikkelen sier;

 

"Fallout-universet har definitivt potensial til å danne grunnlag for et spennende MMORPG-spill, men om det kompetitive MMORPG-markedet virkelig er et fornuftig satsningsområde for et selskap på konkursens rand gjenstår naturligvis å se"

 

Er bare å krysse fingrene :yes:

Lenke til kommentar

Har problemer med å forstå hva Interplay tenker på her. Å utvikle MMORPG må være det dyreste og med tidkrevende du kan begi deg ut på. Trenger ikke Interplay mye penger for egentlig?

 

En annen ting er kundegruppen. Hvor mange regner de egentlig med at skal spille det? Selv om det kan virke som om Fallout har mange mange fans er ikke dette tilfelle. Det er bare at de som er fans uttaler seg mye sterkere og mer på Internett enn f.eks de millionene av Sim City-fans det er der ute. Det kan da virke som om spillene er mer populære enn de strengt tatt er. Tenk bare på System Shock. Hvis du leser på forum eller spillsider kan det virke som om spillet hadde millioner av fans, men det var jo bare såvidt at de solgte noen eksemplarer.

 

Dessuten tror jeg at Everquest 2 og World of WarCraft kommer til å trekke til seg de fleste folkene som vil begynne med MMORPG.

 

Fallout 1 og 2 er veldig bra, men jeg tror ikke dette kommer til å hjelpe Interplay så mye. Jeg håper Interplay går konkurs og at Obsidian Entertainment (mange av BIS-folka) kjøper Fallout-lisensen billig.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...