Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva da verdens første???  Nokia lanserte sin for flere månder siden. Kan riktignok bli spennende å se hvem av de som kommer ført på markedet. Dvs i vårt marked er det vel bare Nokia som er et alternativ siden den telefonen i artikelen sikkert ikke virker i våre nett her hjemme
De har nå i samarbeid med Fujitsu utviklet det som kan bli verdens første telefon med muligheter for å koble opp mot trådløste nettverk.

 

Det står "kan bli". Det ser også litt ut til at en evt. litt endret versjon av denne blir verdens første.

Lenke til kommentar
Fujitsu og Net-2Com kunngjorde nylig verdens første mobiltelefon med muligheten for å bruke trådløse nettverk. Telefonen er proppet med funksjoner for forretningsmenn og de kresne, og imponerer med skjerm og maskinkraft

 

 

Dette er første avsnitt. Det har tilogmed fått en fet font

Synd hvis amobil begynner med VG og Dagblad tekniker for å gjøre artiklene mer "spennende"

Lenke til kommentar

 

Dette er første avsnitt. Det har tilogmed fått en fet font

Synd hvis amobil begynner med VG og Dagblad tekniker for å gjøre artiklene mer "spennende"

Uten at jeg på leenge har endret noe som helst i artikkelen ser ingressen slik ut hos meg:

 

Fujitsu og Net-2Com kunngjorde nylig en av verdens første mobiltelefoner med muligheten for å bruke trådløse nettverk. Telefonen er dessuten proppet med funksjoner for forretningsmenn og de kresne.

 

Vet ikke om du har kopiert det du skrev i samme tid som jeg la ut artikkelen, for da skjedde det nemlig noen små endringer fortløpende.

 

Vil også nevne at det er snakk om hvem som er først ut på markedet. Jeg finner ingen feil i artikkelen da det står en av verdens første, og kan bli verdens første.

 

den føste blir nok Mototola MPX som kommer i juli ifølge det engelske bladet Stuff.

 

Tok ikke med hybridprodukter i denne sammenhengen. Det er litt vanskelig å vite hvor man skal sette skillelinjen, men her utelukket jeg altså PDA-lignende telefoner.

 

Men denne blir iallefall den første med muligheten til å sømløst bytte mellom forskjellige nettverk, og muligens også mellom "Managed" og "Ad-Hoc". ;)

Lenke til kommentar
Dette er en soleklar rekord for en mobiltelefon, og vi har tidligere ikke sett mer enn 133 MHz på selv de beste telefonene.

 

Har ikke P800 156 MHz prosessor? Da er det vel også tenkelig at P900 har det, evt. bedre.

 

edit: For å være helt nøyaktig har P800 32-bit RISC ARM9 156 mHz prosessor.

Endret av arehei
Lenke til kommentar
Tok ikke med hybridprodukter i denne sammenhengen. Det er litt vanskelig å vite hvor man skal sette skillelinjen, men her utelukket jeg altså PDA-lignende telefoner.

Dette skrev altså CesiuM_e i posten over deres, arehei og Ingar. Det er vel et definisjonsspørsmål om P800 og P900 skal tas med i denne sammenhengen...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...