Gå til innhold

SL55 Escada


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

CesiuM_e: artikkelen ligger under 'Nyheter'... ;)

 

Som Kamera sier, dette er skikkelig gammelt nytt og det stemmer at mobilen ble utsolgt, allerede en måned etter at den ble lansert tror jeg. Så var jo opplaget kun på 2000 eksemplarer også da.

Men forstår ikke helt hvorfra Amobil har klart å rote frem en såpass gammel sak :)

Lenke til kommentar
Det er uansett veldig teit, da dett er gammelt, og mobilen kan ikke fåes kjøpt noe sted.

 

alt for dårlig grunnarbeid!!

Les om "ukens flørt" her.

 

Ukens flørt er å få noe pent å se på hver helg. Det tas ikke hensyn til om mobilen er ny eller gammel, om den er å få tak i osv. Med andre ord nøyaktig det du klager på.

 

På forumet 'ris og ros' kan du heller ta opp hva du synes om spalten 'Ukens flørt', som vil dukke opp i forkant av hver helg.

Lenke til kommentar
CesiuM_e: så du synes denne artikkelen er passende under 'Nyheter' ?

Jeg synes plasseringen av ukens flørt er helt OK. Vi kom fram til at dette ble den mest ryddige plasseringen fordi egen kategori i sidemenyen for 'ukens flørt' ville skapt mer rot og forvirring. Vi tror heller ikke det vært bedre å plassere det under 'Guider'.

 

En alt for lang meny på siden blir rotete, etter min mening.

Lenke til kommentar
Ok...

 

Men uansett, dere burde jo ha plukket opp denne nyheten da den faktisk var aktuell, i februar i år...

Det er jo ikke nyhet.. Det er 'Ukens flørt' :p

 

Vi plukker ut en telefon som fortjener å bli fremhevet på grunn av utseende. Det er ikke ment for å oppdatere noen på hva som kommer. Vi plukker ut fra arkiv, ikke fra pressemeldinger.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...