Gå til innhold

Antec P160


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har dette kabinettet selv. Er svært fornøyd, masse smarte løsninger og smådetaljer overalt, veldig bra og forseggjort.

 

Men 2 ting er en stor ulempe. Det ene er at siden harddiskplassene er sidelengs får jeg ikke brukt serillel-adapteren (På et Abit nforce2 v2.0) på harddisken uten at jeg tar av sidepanelet. Med adapteren og s-ata-kabelen koblet i disken stikker de for langt ut, samme om jeg har disken med tilkoblingene ut mot vinduet eller inn i kabinettet.

 

Det andre som er en ulempe er dekslene foran 5.25"-plassene, i artikkelen kalt drevskjulere. De tar seg fint ut, og gir et bra helhetsinntrykk, men er lite funksjonelle. Fungerer greit å trykke på knappen utenpå drevskjuleren, som så trykker på knappen på cd-rom/dvd, og skuffen kommer ut. Men når du skal ha den inn igjen låser skuffen seg fast i drevskjuleren, som står på skrå opp under skuffen og "holder igjen" skuffen. Jeg må altså holde drevskjuleren helt ned mens skuffen går inn igjen....veldig upraktisk. Og dvd'n min er slot-in, så her må jeg "lirke opp" drevskjuleren for å få satt inn en cd eller dvd.

 

Upraktisk, men samtidig vanskelig å gjøre annerledes så vidt jeg kan se. Kan sikkert også fungere bedre med andre dvd/cd-rom-stasjoner, med annen utforming på skuffen.

 

Verdt å tenke på om du vurderer å kjøpe kabinettet, men alt i alt vil jeg likevel anbefale kabinettet på det sterkeste pga alle de andre positive egenskapene, det er hittil det beste kabinettet jeg har hatt.

 

-M

Lenke til kommentar

sier det igjen.. for 3. gang..

 

Forrige side: TERMISKE EGENSKAPER

 

slå av caps lock.. hadde vært fint å få en liten tilbakemelding om dere vill gjøre det eller ikke.. er bare irriterende..

er kanskje bare jeg som irriterer meg over det.. men blir å si i fra til jeg får ett svar :)

Endret av Stig-Arne
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...