Gå til innhold

Aspire ATX-AS500W


Anbefalte innlegg

Aspire er en ny og ukjent produsent av casemoddingutstyr for oss i Norden, men de ser ut til å være et fremadkommende selskap som har spesialisert seg på å levere ferdig modifiserte produkter til casemoddere og overklokkere verden over. Et av produktene de leverer er strømforsyninger rettet mot akkurat dette, en perfekt kombinasjon for oss.

 

Testen finner du her

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

sitter her med levicom selv og må si.. det varte prikklikt..

men.. mine kostet det dobbelte :scared: selv med avslag på prisen som eg fekk *griner*

 

:wallbash::wallbash:

 

I bruk e eg kanon fornøyd med dem :)

Med Qtek klarte eg bare å overklokka XP2800 til XP3400 (vet det e sjid PSU og den ble så ustabil tilslutt at det va nesten ikke råd om å starte opp maskinen uklokka engang)

Levicommen min her pressde XP2800 til XP3650 Ca.. ikke mer å hente på Vcore da :love: og an varte stabil der

:dribble:

Lenke til kommentar

Har nettopp fått en blå atx-as500w i hus og har satt på kabelstrømper på etter mye om å men, 12v aux kontakten var litt vrang. Måtte bruke nåler, å greide seff å kutte meg opp flere ganger :blush:

Min nåværende 350 watts enermax psu synger på sitt siste vers, bokstavelig talt, ettersom den bråker fælt i form av en høyfrekvent hyling, så jeg håper virkelig aspire psuer ikke lider av samme "sanglyst" :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...