Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Backstage var opprinnelig opprettet som musikkforumets generelle diskusjonstråd, men ble etter hvert dominert av metaltilhengerne. Tråden ble dermed gjort om til et permanent tilholdssted for fans av metal ettersom vi hadde fått Musikkafeen for generell diskusjon i tillegg. Etter en stund var det best å starte en ny metaltråd, Metal: A Headbanger's Guide, for å understreke det definitive bruddet med Backstage og det det en gang representerte.

 

Tidligere innlegg:

 

 

 

Backstage er endret fra formelt sett å være en generell pratetråd om musikk til generell diskusjons- og anbefalingstråd om metal og alt som har med det å gjøre.

 

Grunnen til dette er fordi Backstage har vært metalfolkets tilholdssted de facto, selv om det var "alles" tilholdssted de jure. Nå har det altså blitt metalfolkets tilholdssted de jure i tillegg. All musikk kan diskuteres i Musikkafeen.

 

 

 

Opprinnelig innlegg av Ueland:

 

 

Etter ønske oppretter vi nå musikkforumets "chattetråd" Vennligst husk at her skal det gå i musikksnakk og ikke fullt av andre ting, det har vi SO 5 for :):thumbup:

 

 

Endret av cun
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er vel bare å slå hardt ned på dem som kommer med slike innlegg da, eller?

 

Jeg har funnet ut noe rart i det siste, jeg har begynt å like St. Anger :O

Plata er faktisk ganske bra. Herlig album.

 

Haltan: Hvorfor det?

Endret av HeavenHell
Lenke til kommentar

Enig med deg der HeavenHell..

Den er litt "rar" med det første, men etter å ha hørt den en par ganger så funker den veldig bra. Veldig sint plate :D

Noe av det eg likte spesielt var klangen i trommene!

 

Regner med at HalTan ikke vil ha denne tråden fordi han frykter: "/\/\ETAL FORH EWAH! )("=)"`"

 

Eg ønsker denne tråden velkommen da det begynner å bli litt mange "Liker du *sett in navn her*" tråder...

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Enig med deg der HeavenHell..

Den er litt "rar" med det første, men etter å ha hørt den en par ganger så funker den veldig bra. Veldig sint plate :D

Ikke enig... Er ikke den største Metallica-fan, men likte bl.a. Black Album veldig godt. St.Anger ble rett og slett for sint for meg...

Lenke til kommentar
Hva mener folket om Dream theater? jeg kjøpte meg en skive av de i dag og ble helt forelska :love:

Vel, jeg har ikke hørt så mye på de første albumene de har gitt ut, men siste albumet demmes 'Train Of Thought' er virkelig genialt.

 

Hvis du liker Dream Theater så burde du skjekke ut 'Liquid Tension Experiment'.

Soloprosjektet fra Mike Portnoy (Trommisen i Dream Theater).

Lenke til kommentar
Jeg har funnet ut noe rart i det siste, jeg har begynt å like St. Anger :O

Plata er faktisk ganske bra. Herlig album.

 

Jeg synes sangene på den plata fungerer mye bedre live. Jeg liker rett og slett ikke måten albumet er produsert. Som noen nevnte over, trommene er 'rare'. Skal jeg først høre på den plata setter jeg på dvden som kom sammen med plata. Liker lyden på den mye bedre enn selve plata.

Lenke til kommentar
Det er Train of tought jeg har :p den er rå!

Train of Thought er etter min mening noe av det svakere de har gitt ut. Ganske bra er den selvfølgelig, men allikevel.

 

De to beste albumene de har gitt ut, synes jeg, er Metropolis pt.2 fra 1999 og Six Degrees of Inner Turbulence fra 2002.

Lenke til kommentar
Jeg har funnet ut noe rart i det siste, jeg har begynt å like St. Anger :O

Plata er faktisk ganske bra. Herlig album.

Det har jo fått bra kritikker også. Grunnen til at så mange missliker det er nok fordi det er ganske utradisjonelt metallica. Har ikke hørt på det noe særlig, hører ikke så mye på metallica lengre.

Lenke til kommentar
Hva mener folket om Dream theater? jeg kjøpte meg en skive av de i dag og ble helt forelska :love:

Vel, jeg har ikke hørt så mye på de første albumene de har gitt ut, men siste albumet demmes 'Train Of Thought' er virkelig genialt.

 

Hvis du liker Dream Theater så burde du skjekke ut 'Liquid Tension Experiment'.

Soloprosjektet fra Mike Portnoy (Trommisen i Dream Theater).

Liquid Tension er bra, men det blir fort ensformig og kjedelig.. låter som Universal Mind er utrolige, men de blir kjedelige i lengden..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...