Gå til innhold

Anarchy Online er tre år (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I tillegg vil alle de aktive abonnentene få tre 30-dagers spillnøkler på e-post, og disse vil gi gratis tilgang til Anarchy Online og ekspansjonspakkene Notum Wars og Shadowlands. Det er opp til abonnentene selv å velge hva de vil gjøre med disse, og om de ønsker det kan de gi dem videre til venner eller bruke dem selv. Tilbudet gjelder bare de som innehar et aktivt (betalt) abonnement på den 27. juni

 

Så dette vil si; om jeg re-aktiverer abonnementet mitt inn den 27 Juni, får jeg 4 mnd spilletid egentlig? 3 x 30 dager pluss den mnd jeg betaler for? Med samme account og saker?

Endret av Complexion
Lenke til kommentar
Så dette vil si; om jeg re-aktiverer abonnementet mitt inn den 27 Juni, får jeg 4 mnd spilletid egentlig? 3 x 30 dager pluss den mnd jeg betaler for? Med samme account og saker?

 

Tror spillenøkler er det du får me spillet, når du kjøper det, som brukes for å lage en konto, der de første 30 dagene er betalt.

 

Selv har jeg allerede 2 slike nøkler som jeg fikk med Shadowlands og Notum Wars

 

Poenget fra Funcoms side er at du selv ikke trenger disse, dersom du allerede har en konto, og derfor gir dem bort, slik at Funcom får flere kunder.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...