Gå til innhold

Omtale av True Crime: Streets of L.A. (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har akkurat startet å spille det spillet.. Må si jeg er imponert over spillet, og har ikke oppdaget noen skikkelig buggs ennå (Nå har jeg bare spillt ett oppdrag, for å så dra på ferie... hehe). Men tror nok jeg kommer til å sitte noen timer med dette spillet når jeg kommer hjem. Er liksom litt mer å finne på her, enn det er i GTA. Litt slåssing osv

Lenke til kommentar
PC-versjonen har fått litt gammel tungmetall i tillegg.

 

Lurer på akkurat når Static-X sangene "The Only" og "So" ble gammel tungmetal...

 

Til informasjon er de under året gamle og Hardcore Industrial takk :)

Heh, ok, det var greier som Alice N Chains og Megadeth som gav meg det generelle inntrykket at mesteparten av den nye musikken er tungmetall av litt eldre dato. Men du har jo rett - de har lagt til litt nyere musikk også. :)

 

Blackninja: Jeg tror ikke det er noe spesielt med mitt oppsett og driverne. Jeg har også sett ganske mange andre som klager på grafikkproblemer. Det ser (som jeg nevnte i omtalen) ut til å være litt tilfeldig hva som skjer, og det er godt mulig jeg har vært ekstra uheldig. Det er i alle fall veldig leit at spillet kommer med slike problemer, for de ødelegger veldig mye.

Lenke til kommentar

Er blant de verste portene jeg har sitt i mitt liv. Animasjonene og modellene i dette spillet ser helt forferdelig ut. Lagt merke til når du løper med hovedpersonen og ser han bakfra at han ser ut som en firkantet kasse ? Midja er altfor bred samt føttene er altfor små..tror de som modellerte dette må studere litt videre på mennesker.

 

Flerspill moduset kunne vært dødsbra men det er egne MP maps !! Selvsagt vil du kjøre og slåss i store byen i Single Player men neida de har fjernet alle sivile og tilet masse lave bygninger for å spare ressurser. Rett og slett tragisk !

 

1/10

Lenke til kommentar

Har spilt det i et par timer. TO ganger har en "kriminell" jeg jaget som skulle stikke av med en bil settet seg fast stående ved siden av bilen. Selv om jeg skyter istykker bilen og den begynner å brenne står de der like herlig. Dette skjedde oxo med en jeg skøt inne i en bygning. Han døde men ble stående stiv som en pinne. Da jeg gikk nærmere oppdaget jeg at luften bak han er igjennomhullet! *ler* Man kunne gå rundt kulehullene.

 

Men jeg kommer nok til å spille igjennom det. Syntes spillet er veldig spillbart. Har faktisk veldig sansen for det. Humoristisk og en ganske god historie. Kjører 2x aa og 4x af og da er faktisk ikke øynene så "utstikkende" som ble beskrivet tidligere. Gjennomsnitt ca 30fps. :thumbup:

Lenke til kommentar
Kjører 2x aa og 4x af og da er faktisk ikke øynene så "utstikkende" som ble beskrivet tidligere.

Utstikkende øyne er en merkelig grafikkfeil som dukker opp av og til. De aller fleste har "normale" øyne. Tror ikke innstillinger har noe med det å gjøre, men jeg kan jo ta feil.

 

Har lagt merke til kulehull i luften ved et par anledninger. Artig.. :)

Endret av Joachim_F
Lenke til kommentar

Slåssinga minner meg om gamle slåssespill. Er meget repetivt .. de har leget hele 2 lyder som spilles av random når du slår/sparker.

 

Hayaa hoo hoo hayaa hayaa hayaa hayaa hoo hayaa hoo

 

Var en kamerat som kom inn mens jeg spilte det og han bare ristet på hodet lol ... det er rett og slett ille :/

Lenke til kommentar
Slåssinga minner meg om gamle slåssespill. Er meget repetivt .. de har leget hele 2 lyder som spilles av random når du slår/sparker.

 

Hayaa hoo hoo hayaa hayaa hayaa hayaa hoo hayaa hoo

 

Var en kamerat som kom inn mens jeg spilte det og han bare ristet på hodet lol ... det er rett og slett ille :/

ehe, hater spill som ikke har forseggjort lyd effekter... det har ofte mer å si enn musikk, spesielt i action-spill hvor ting har en tendens til å gjenta seg

Lenke til kommentar
Slåssinga minner meg om gamle slåssespill. Er meget repetivt .. de har leget hele 2 lyder som spilles av random når du slår/sparker.

 

Hayaa hoo hoo hayaa hayaa hayaa hayaa hoo hayaa hoo

 

Var en kamerat som kom inn mens jeg spilte det og han bare ristet på hodet lol ... det er rett og slett ille :/

Min mening er at slossinga er dårlig og alt for ensformig. Blokkering av slag og spark systemet er også meget dårlig.

Lenke til kommentar
True Crime er kommet til PC, med flerspiller, ekstra musikk og opplåsbare bonuskarakterer. Er spillet verd ventetiden, eller har tiden løpt fra Luxoflux sitt forsøk på å stjele showet fra Grand Theft Auto?

 

<a href="http://gamer.no/art.php?artikkelid=8259">Les artikkelen her</a>

har du ikke skrevet omtalen selv?

Hva mener du nå? Joachim Froholt (som kaller seg Joachim_F på forumet) har skrevet omtalen, det går også frem i selve artikkelen: "av Joachim Froholt, 18. juni 2004".

Lenke til kommentar

bare lurte, siden det er en her som sier at han har hjulpet joachim å skrive den. :thumbdown:

 

jeg har skrivd omtalen på gamer.no

 

Jobber du for gamer eller hva?

 

jeg skrev omtalen for en jeg kjenner for han hadde ikke tid til å skrive den men jeg fikk litt hjelp av han da men gjorde mesteparten selv

 

 

nå forstår jeg ingenting her..

 

er det du som jobber på gamer.no?

 

eller er det du som har skrevet omtalen for han som jobber på gamer.no?

 

eller jobber du på gamer.no og fikk hjelp til å skrive omtalen?

 

jeg hjalp en som jobber der

 

jeg trodde egentlig ikke på det, siden anmeldere som vanlig skriver omtalene selv.

Endret av xbox-gamer
Lenke til kommentar

Joachim har skrevet sin omtale selv, men jeg er litt usikker på om de snakker om Ninja Gaiden-omtalen, eller True Crime-omtalen i den tråden du refererte til. Det finner vi snart ut. Sendte en mail til vår skribent Steinar, som har forfatter Ninja Gaiden-omtalen vår. :-)

Lenke til kommentar

Har sendt mail til ansvarlig hos GamesFreak og bedt dem fjerne hele tråden nå. Brukeromtalen er et direkte plagiat av vår omtale, og Joachim har absolutt ikke fått noe hjelp til å skrive omtalen. Takk for tipset!

 

Men dette er litt off-topic egentlig, så jeg foreslår at vi tar diskusjonen vedrørende plagiatet på PM eller i en annen tråd.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...