Gå til innhold

Half-Life 2 og Doom 3: Til sommeren eller høsten? (PC/Xbox)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

No er vel ikkje doom3 det spelet som trenger mest markedsføring heller da. så det er vel ikkje heilt usansynleg at det dukker opp mot slutten av sommaren.

 

i mellomtiden tenker jeg at jeg glerder meg til STALKER, som jeg synes virker mer seriøst.  :yes:

:thumbup:

Lenke til kommentar

Så var det denne Stalker tingen da. Dere får heller vente med Stalker til neste år, så hvorfor ta opp det spillet her?

 

Så lenge lanseringsdatoene ikke er fra Id Software eller Valve, så tror jeg ikke på de. Men Valve er svært bestemte på en sommerlansering. Mens Id derimot er litt mer avholdende til lanseringsdato. Det som er sikkert er at spillene kommer til å selge som "hakka møkk".

Lenke til kommentar

var ikke halve poenget med Half-life 2 at du skulle kunne laste det ned fra nettet via steam og dermed slippe å vente på at det kom i butikken?

 

Jeg gleder meg uansett til både HL2 og doom, men som andre begynner jeg å bli drittlei alt dette med endringer av datoer og lignende. Kan ikke utviklerne bare holde kjeft til spillet er ferdig.

Endret av firberblad
Lenke til kommentar
No er vel ikkje doom3 det spelet som trenger mest markedsføring heller da. så det er vel ikkje heilt usansynleg at det dukker opp mot slutten av sommaren.

 

i mellomtiden tenker jeg at jeg glerder meg til STALKER, som jeg synes virker mer seriøst.  :yes:

:thumbup:

la oss deffinere hva som menes med "Sommer" i norge så er sen sommer august 16-30. Sen sommer i usa eller midt vesten er vel sånn rundt midten av september slutten av spt så det er vel da vi kan vente det skjer noe så slutten av oktober er det jeg tror det skjer noe.

 

Bare en liten teori fra min side. :)

Lenke til kommentar
Kan ikke utviklerne bare holde kjeft til spillet er ferdig.

Dette er noe ganske mange ser ut til å ikke forstå. Det er ikke utviklerene som har gitt utgivelsesdatoenene. Det er enten nettbutikker, idioter som bare må sette i gang et rykte og noen utgivere som bare frister med en dato for å få folk til å holde kjeft o.l.

 

Valve har bare gitt en (1) lanseringsdato og det var 30 september i fjor. Mens Id software ikke har gitt en endelig dato. Så slutt å kjefte på at utviklerene ikke holder datoene som "de" har gitt... Stol aldri på en dato før en av utviklerene har sagt en eller at spillet har gått gull og en utgiver har sagt datoen det da kommer.

Lenke til kommentar
var ikke halve poenget med Half-life 2 at du skulle kunne laste det ned fra nettet via steam og dermed slippe å vente på at det kom i butikken?

hl2 skal vel komme samtidig i butikk og på steam, så du får det ikkje noko før om du laster det ned enn vist du kjøper det i butikken (med forbehold om sein leveranse til din lokale spelbutikk)

 

la oss deffinere hva som menes med "Sommer" i norge så er sen sommer august 16-30. Sen sommer i usa eller midt vesten er vel sånn rundt midten av september slutten av spt så det er vel da vi kan vente det skjer noe så slutten av oktober er det jeg tror det skjer noe.

stemmer det, og sein sommaren i australia er vel januar-februar, så det er dei har god tid :p men det eg meinte med at eg trudde det kanskje kom på seinsommaren var slutten av august/tidleg september

Lenke til kommentar

HL2 og Doom 3 imponerende for 1-2 år siden ?

 

Du vet at dagens skjermkort knapt greier å kjøre doom 3 ?

Det er ingen som har fått til noe i nærheten av fysikken til HL2 og ikke prøv engang å nevne Far Cry for det er mye mer med HL2 enn ability til å kaste kasser nedi vannet.

 

Men morro at du trekker in Stalker da . Vet du hva historien handler om ? Vel ett eksperiment gått galt og folk har blitt til mutanter / zombier . Hva er nyskapende med det ? Stalker har ikke bedre grafikk enn HL2 . Snakk om å hype opp ting sier jeg bare :no:

Lenke til kommentar
Du vet at dagens skjermkort knapt greier å kjøre doom 3 ?

Hvor har du det fra? Doom 3 kan kjøres på et GeForce 3 kort med akseptabel fart om du ikke setter alt på fullt. Doom 3 vil kjøre greit på et Radeon 9600 + og GeForce FX 5700+

 

"Demoen" som lekte ut etter E3 i 2002 kjørte med bra fart på et GeForce 4 (men den versjonen var på 800x600 med medium detaljer).

Lenke til kommentar

Selvsagt med lave settings. Den kan kjøres på Geforce 3 hvis du setter 640x480 og setter alt på low og da får du hele 30 fps :)

 

Du må minimum ha 128mb videominne, du burde ha 256 mb videominne samt hele 2.8 Ghz for å kjøre spillet.

 

FX5900 Ultra er noe du burde ha hvis du skal kjøre alt på fullt eller 9800 serien fra ATi .

 

Geforce 4 er jo ikke nok til Battlefield Vietnam engang. Geforce 3 er såvidt klarer noe som helst.

Endret av Tahiro
Lenke til kommentar
Men morro at du trekker in Stalker da . Vet du hva historien handler om ? Vel ett eksperiment gått galt og folk har blitt til mutanter / zombier . Hva er nyskapende med det ? Stalker har ikke bedre grafikk enn HL2 . Snakk om å hype opp ting sier jeg bare :no:

Stalker har kanskje ikke bedre grafikk, men har ihvertfall ikke dårligere!

Og vil tro Stalker er mer revolusjonernde enn HL2. Hva har HL2 bortsett fra en fysikk som ser veldig bra ut?

 

I Stalker har man utvikling av personen, man blir bedre etterhvert. Og ser ut til at man modde våpen++ Vil nok ikke kalle dette heller særlig revolusjonerende, men i hvertfall mer revolusjonernde enn HL 2....

Lenke til kommentar
HL2 og Doom 3 imponerende for 1-2 år siden ?

 

Du vet at dagens skjermkort knapt greier å kjøre doom 3 ?

Det er ingen som har fått til noe i nærheten av fysikken til HL2 og ikke prøv engang å nevne Far Cry for det er mye mer med HL2 enn ability til å kaste kasser nedi vannet.

 

Men morro at du trekker in Stalker da . Vet du hva historien handler om ? Vel ett eksperiment gått galt og folk har blitt til mutanter / zombier . Hva er nyskapende med det ? Stalker har ikke bedre grafikk enn HL2 . Snakk om å hype opp ting sier jeg bare :no:

da har ikke du lest mye om STALKER..

 

det er helt nytt konsept, og virker mye bedre em farcry doom 3 og ja til og med HL2

Lenke til kommentar
Half-Life 2 har en bra motor og en knall story sikkert.

 

Half-Life varte jo i 5 år ..så tviler på ett helt nytt spill setter det i skyggen. Flott om det gjør det men da er man litt vel optimistisk ?

Men en god motor og knall story er jo ikke akkurat noe revolusjonerende. Vil heller kalle det en naturlig evolusjon...

 

Noen som vet hva historien i HL2 er forresten?

Lenke til kommentar

Er ikke det revolusjonerende ? Vel hvor mange spill har god story og bra motor som spawner mods som varer 5 år egentlig ?

 

Jeg teller 1

 

HALF-LIFE

 

Syns det blir sluppet elendige kopier av andre spill hele tiden. Doom 3 og HL2 er vel det eneste som kan virkelig skille seg ut. Nye spillet til Monolith ser jo nyskapende ut osså FEAR

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...