Gå til innhold

Prosjekt TDX-klone


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er bare en ting å si her; tommel opp! :thumbup:

 

Jeg har, som noen sikkert har fått med seg, allerede laget en kopi av denne blokka, og kan anbefale den på det sterkeste! Kjøling i toppklassen!

 

Til alle dere som sitter med en liten DIY-er i dere, sats heller på denne designen framfor den klassiske tykt-spor-frest-i-massiv-kobberblokk - resultatet vil tale for seg selv!

Lenke til kommentar

Endelig! Flesk og bang! :laugh:

 

Jeg bare lurer på en liten ting: Når du gjenger opp plexien, gjenger du begge lagene eller bare toppen? Det er kanskje et teit spørsmål, men jeg må spørre.. :blush: Får du nok trykk mellom plexilagene hvis det er gjenger i begge to? Jeg synes det høres lurest ut med gjenger kun i topplokket, men kanskje det blir for svakt?

Lenke til kommentar

Bare hyggelig, Jan! Det er tross alt jobben min å fikse sånt - skulle nesten hatt betalt for det ;-)

 

Razer: Det vil ikke være noen problemer med copyright så lenge man ikke begynner med salg. Jeg tror heller ikke det ville vært noe problem når de to bare bygger på samme prinsipp, men er så forskjellige ellers.

Lenke til kommentar

Det som er litt morsomt er jo at det heller ikke her står (ihvertfall innledningsvis) at dette er en AMD-blokk. Litt kjekt å få vite da dere bruker mål og slikt i beskrivelsen.

 

Fytti jeg har sett frem til denne...

 

Edit: Hvor stor hastighet skal det være når en borer med trebor i plexien? Kan en smøre med noe annet enn det som står? Som fx... Rødsprit?

 

Edit2: Nydelig jobb!!

Endret av Kauder
Lenke til kommentar
Det som er litt morsomt er jo at det heller ikke her står (ihvertfall innledningsvis) at dette er en AMD-blokk. Litt kjekt å få vite da dere bruker mål og slikt i beskrivelsen.

 

Fytti jeg har sett frem til denne...

 

Edit: Hvor stor hastighet skal det være når en borer med trebor i plexien? Kan en smøre med noe annet enn det som står?

Sant igjen, det burde vært markert bedre at den er beregnet for AMD.

Når du borer i plexi, bør du kjøre med moderat hastighet og ikke for hard mating.

Du kan smøre med andre ting også, enn de jeg beskriver. En liten spruteflaske med isopropanol kan også benyttes, da denne kjøler ned materialet under boringsprosessen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...