Gå til innhold

Proff kamskjell fra Nokia


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke om telefonen har "hotswap", men det skal ikke være nødvendig å ta ut batteriet for å bytte kortet. I spesifikasjonene står det:

Easy MMC exchange capability: change MMC cards without turning the phone off

Litt vanskelig å ta ut batteriet hvis ikke telefonen skal skrus av... :p

Lenke til kommentar

Siden sony ericsson bruker så innmari lang tid på å få Z1010 ut på markedet kan det godt hende jeg kjøper denne isteden. :yes:

 

Edit:

Vet ikke om telefonen har "hotswap", men det skal ikke være nødvendig å ta ut batteriet for å bytte kortet. I spesifikasjonene står det:
Easy MMC exchange capability: change MMC cards without turning the phone off

Litt vanskelig å ta ut batteriet hvis ikke telefonen skal skrus av... :p

Riktig! Du trenger ikke å ta ut batteriet, bare dekselet. Batteriet ligger like nedenfor batteriet under dekselet. Sikkert laget slik for å ikke ødelegge designet/"støvhull" :thumbup:

Endret av F-r-e-d-r-i-k
Lenke til kommentar

Skrev som jeg skrev i en annen post:

 

Vi er i 3. kvartal 2004 (når den kommer), men likevel kommer det fortsatt symbian-mobiler med skjermoppløsninger lavere enn vanlige modeller (f.eks. V600 og K700), mobilen veier ekstreme 130 g (SX1 veier 116g), mobilen har ikke bedre enn VGA-kamera, mobilen er også (neste) like stor som SX1.

 

Hadde den enda vært litt mindre. Hadde den enda hatt 1,3 mp kamera. Hadde det enda vært noe spesielt med den, for det er det da nesten ikke.

 

Velvel, som dere skjønner har jeg ingenting til overs for denne nokian.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

En ting som er sikkert med den mobilen, er at knappene er idiotisk plassert!

det hadde vært god plass til å ha menyknappene på den nederste delen, istedenfor helt oppe ved skjermen...

sånn sett er 6170 mye bedre

Endret av zlinky
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...