Gå til innhold

Nå kommer Qtek nummer tre


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den ser da utvilsomt utrolig stilig ut da.. Bra spesifikasjoner og (i alle fall de jeg har lest, men det kan jo være mer da... :roll:)

 

Men tipper en slik telefon, uavhengig av hvor lyst jeg har på den, blir for dyr... Men jeg kan da krysse fingrene at når den en gang kanskje kommer til Norge, får en OK pris (men jeg tviler...)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Tror nok jeg må ha en sånn å leke med etterhvert. :)

Jeg har hatt Q-tek akkurat lenge nok til å skjønne at jeg ikke kommer til å ville ha Windows p min mobil med det første i allefall. Anbefaler at du prøver den nøye før du bestemmer deg.

 

En ting er at PCn din kræsjer, men hvor morsomt er det når meldingsappen tryner når du skriver SMS?

 

-KJ

Lenke til kommentar
Tror nok jeg må ha en sånn å leke med etterhvert.  :)

Jeg har hatt Q-tek akkurat lenge nok til å skjønne at jeg ikke kommer til å ville ha Windows p min mobil med det første i allefall. Anbefaler at du prøver den nøye før du bestemmer deg.

 

En ting er at PCn din kræsjer, men hvor morsomt er det når meldingsappen tryner når du skriver SMS?

 

-KJ

Qtek 8010 er en helt annen opplevelse enn hva tidligere modeller var. Alle menyer er response og kommer frem med en gang. Er ikke noe heng mer. Den starter applikasjoner mye raskere også. Dette var riktignok kun en test versjon, men den imponerte stort.

 

Symbian og andre kommende MS Smartphone baserte telefoner kommer til å få hard konkurranse :)

Lenke til kommentar
Tror nok jeg må ha en sånn å leke med etterhvert.  :)

Jeg har hatt Q-tek akkurat lenge nok til å skjønne at jeg ikke kommer til å ville ha Windows p min mobil med det første i allefall. Anbefaler at du prøver den nøye før du bestemmer deg.

 

En ting er at PCn din kræsjer, men hvor morsomt er det når meldingsappen tryner når du skriver SMS?

 

-KJ

Har hatt både 7070 og 8080, så jeg vet faktisk hva jeg går til. :-) Hadde ingen problemer med de, jeg.

 

Er enig i at Windows på mobilen ikke er den optimale løsningen, ihvertfall ikke for meg som kun bruker Mac ellers, men som sagt, jeg skal ha en å leke med. Har stort sett prøvd alle andre telefoner, så hvorfor ikke denne også. :-)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...