Gå til innhold

Superspiller fra iRiver tar i mot bilder


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper det er karbon chassis og ikke billig "plast som ser ut som karbon". Ser fet ut, men fremdeles noe klumpet i forhold til iPod, selv om målene ikke er så galne. Spent på hva neste generasjons iPod kan tilby som svar på denne, fargeskjerm er vel mer eller mindre bekreftet, men ellers er det vel litt taust.

Lenke til kommentar
Men HVORDAN tar den i mot bildene fra kamera? Er det innebygget kortleser, eller en standard USB inn kontakt?

 

AKIRA

iPod kan også ta imot bilder, men da med en ekstern kortleser mot connectoren. Tipper det blir det samme på denne, har sikkert en liknende connector som iPod siden den tilbyr såpass mye. Tror det er vanskelig å få til særlig mange funksjoner(mot ekstern hw) med en standard USB kontakt, uten at jeg vet dette helt sikkert da.

Endret av kindings
Lenke til kommentar
iPod kan også ta imot bilder, men da med en ekstern kortleser mot connectoren. Tipper det blir det samme på denne, har sikkert en liknende connector som iPod siden den tilbyr såpass mye. Tror det er vanskelig å få til særlig mange funksjoner(mot ekstern hw) med en standard USB kontakt, uten at jeg vet dette helt sikkert da.

Det er ingen ekstern kortleser. Den bruker USB On-the-Go, som gjør at du kobler til kameaet til spilleren på samme måte som du kobler til en pc. Og så overfører du. Men det er som blir sagt i artikkelen at kameraet må støttes i programvaren til spilleren, og det blir jo spennende å se hvor lang den lista blir.

Lenke til kommentar

:D Sånn må jeg ha...har alltid ønsket meg en sånn....satt og fantaserte om og ha fargeskjerm på en gammel minidisk jeg har.....men dette tar kaka.....

som jeg så noen andre også skrev....''får håpe den ikke er for dyr'', men den kommer nok til og koste noen tusen....... :D

 

 

:D Er det sånn at du kan spille av filmer også på den eller?

det hadde vært konge........ :D

Lenke til kommentar

Hurra!

 

Helt siden jeg sendte inn min kjære eks-iPod til reparasjon for tredje gang og deretter reklamerte hele skiten, har jeg siklet på en iRiver HD spiller. Jeg var egentlig veldig klar for å skaffe meg den forrige utgaven, iHp-140 - selv den BANKER iPoden. Nå som denne versjonen kommer klarer jeg knapt sitte stille.

 

Bildet i artikkelen er forresten fra en tidlig prototype, om dere sjekker iriver-sidene vil dere se det siste designet. Den minner faktisk litt om Sony Ericsson t610, med svart finish og sølv på sidene.

 

Jeg gidder ikke begynne ramse opp alle fordelene denne spilleren har over iPoden, men det gjenstår å se hvordan neste-gen pod blir.

 

Men...hallo! Innebygd mikrofon, optisk inn/ut, koder mp3 i realtime, usb-hub, 16 timer batteri, kontroll med display, winamp playlist støtte... hva mer kan en ønske seg?

 

Jeg tipper den første ut-prisen på denne vil ligge der sin forgjenger lå, på 5000-5500 kroner. Med andre ord; verdt hver eneste krone.

 

Kalle

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...