Gå til innhold

Oppgradert til 40 MB


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Samsung sitter i dag på rekorden på dette området og har 9 MB internt minne i sine nyeste telefoner, og selv det kan i utgangspunktet beskrives som i meste laget.

 

Dette er helt feil, "rekorden" tilhører P800 og P900 ;) (som begge har 12 og 16 MB minne :) )

Lenke til kommentar

Jeg skjønner at noen synes 40 MB er mye på en slik telefon. Det er jo egentlig sant også. Den er jo ikke basert på symbian og da reduseres jo mengden med programmer man kan benytte på denne, selv om telefonen støtter Java. Siden telefonene støtter mp3 avspilling synes jeg det derimot hadde vært lurt å hatt muligheten for eksternt minne. Er vel knapt 8 eller 9 mp3 filer det. Men, alle er jo ikke like kravstore. :hmm:

 

I motsetning har jo mp3 spillere endel mer, blant annet 512 MB. Men mobilene er jo selvsagt noe helt annet. Synes det kunne vært lurt å lansert to versjoner av mobilen, 1 versjon med muligheten for eksternt minne og 1 uten. Selv om prisen ville vært forskjellig er jeg ikke i tvil om hvilken versjon jeg hadde valgt. :p

Endret av bbrekka
Lenke til kommentar

Tror at hvis de hadde sluppet to versjoner samtidig, hadde det nok blitt litt for forvirrende for vanlige folk (sånne som drar på Elkjøp for å spørre om hvilken telefon som er best). SE hadde bare punktert K700's markedsføringsslagkraft. Og det hadde de tapt penger på, og derfor gjør de det ikke.

Lenke til kommentar
Samsung sitter i dag på rekorden på dette området og har 9 MB internt minne i sine nyeste telefoner, og selv det kan i utgangspunktet beskrives som i meste laget.

 

Dette er helt feil, "rekorden" tilhører P800 og P900 ;) (som begge har 12 og 16 MB minne :) )

Tok ikke med hybridprodukter i denne sammenhengen. I såfall er det jo telefoner ala Qtek 2020 som har rekorden med opp til 128 MB RAM tilgjengelig for brukeren.

 

Det er litt vanskelig å vite hvor man skal sette skillelinjen, men her utelukket jeg altså P800/P900 og andre PDA-lignende telefoner.

Lenke til kommentar

Jeg er helt enig med deg "gixer", støtte for minnekort hadde vert et solid pluss for K700, i og med at den har megapixlers-kamera og ikke minst mp3-spiller. Det er jo ikke mange sangene man får plass til på bare 40 MB.

 

Jeg sitter her nå med en N-Gage med 128MB og synest det er lite minne.

Lenke til kommentar

eehh...den har ikke mpx kamera.

 

med minnekort så hadde den blitt enda dyrere, og den ville da ha brukt sony sine duo kort, som er svindyre. som om telefonen ikke er dyr nok. jeg syns at det er helt greit at de ikke tok med minnekort, 40\41 mb, er mer enn nok for meg, selv med mp3 spiller.

Lenke til kommentar
Skulle bare si at det er to tråder om dette allerede:

 

Den opprinnelige.

 

Og enda en.

Det opprettes likevel en tråd for diskusjon av artikkelen :)

 

Men du har et poeng, det er et unødvendig problem på alle forum at det ligger 5-6 tråder om samme emnet. Hvis tittelen på orginaltråden i tillegg er dårlig ser ikke folk at det allerede finnes en tråd om emnet (Gjelder ikke din tittel :p).

Lenke til kommentar
Skulle bare si at det er to tråder om dette allerede:

 

Den opprinnelige.

 

Og enda en.

Det opprettes likevel en tråd for diskusjon av artikkelen :)

 

Men du har et poeng, det er et unødvendig problem på alle forum at det ligger 5-6 tråder om samme emnet. Hvis tittelen på orginaltråden i tillegg er dårlig ser ikke folk at det allerede finnes en tråd om emnet (Gjelder ikke din tittel :p).

Jeg mente ikke å si at denne posten er unødvendig, da hadde jeg skrevet det :)

 

Jeg ville bare informere folk som leste denne posten, og derfor var interessert i temaet, om at de kunne lese 2 andre poster i tilegg, slik at de kunne få enda mer utdypt om dette.

 

:)

Lenke til kommentar
Skulle bare si at det er to tråder om dette allerede:

 

Den opprinnelige.

 

Og enda en.

Det opprettes likevel en tråd for diskusjon av artikkelen :)

 

Men du har et poeng, det er et unødvendig problem på alle forum at det ligger 5-6 tråder om samme emnet. Hvis tittelen på orginaltråden i tillegg er dårlig ser ikke folk at det allerede finnes en tråd om emnet (Gjelder ikke din tittel :p).

Jeg mente ikke å si at denne posten er unødvendig, da hadde jeg skrevet det :)

 

Jeg ville bare informere folk som leste denne posten, og derfor var interessert i temaet, om at de kunne lese 2 andre poster i tilegg, slik at de kunne få enda mer utdypt om dette.

 

:)

Oki. Sorry ;)

 

Men for å holde meg til topic, 40MB er faktisk en del musikk også.. 7-8 ganske lange Iron Maiden-låter i MP3 :D. Må vel også regne med å måtte bruke... la oss si... 5MB til diverse bilder og lignende. Da blir det vel 5-6 Maiden-låter på den :D. Det er jo litt

 

 

PS. 1: Jo, k700 har MP3-spiller. Du trenger ikke sjekke dette for å evt. korrigere meg ;)

 

PS. 2: Trenger vel ikke nødvendigvis å være Iron Maiden-låter :thumbup:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...