Gå til innhold

Ny MP3-spiller fra iRiver


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har en iRiver iHP-120 som jeg er strålende fornøyd med, og finner det svært unødvendig med fet fargeskjerm på en spiller hvor de på toppen av det hele har fjernet displayet på fjernkontrollen... Jeg har avspilleren i en sekk og fjernkontrollen festet på ene skulder reima så er genialt å sykle med, hadde blitt fordømt mye trykking på fjernkontrollen når man ikke vet hvilken låt man har som neste... :thumbdown:

Lenke til kommentar

Jeg burde hatt en støtsikker MP3-spiller. Min forrige ødela jeg etter kort tid. Problemet var at tastelåsen alltid var på. Jeg åpna den opp... Tastelås-knappen besto av innvendige 3 punkter som styrer det hele. Jeg bare prøvde meg frem for å finne ut hvilke punkter som skulle ha kontakt for at MP3-spillerens tastelås skulle være på, og lagde en liten lodding der ;).

 

Dette funka da i to uker til, men denne gangen oppsto det et annet problem.. Den ville ikke slå seg på. Da ga jeg opp.. :roll:

 

Lover å skrive en nyhet og eventuellt en brukertest på forumet om iRiver eller iPod kommer med en støtsikker, for den vil jeg gjerne ha :)

 

Den skal dog helst ikke ha en høyoppløselig fargeskjerm med mindre den har en innebygget mobiltelefon. Det ser jeg personlig ikke helt vitsen i når man uansett har den i lomma for å høre på musikk. Da bør vel heller headsettet ha en skjerm som står på en pinne foran trynet :laugh:

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...
Gjest Yoshi

Føler meg litt dum som spør om dette, men jeg bare lurer.

Har sett at iRiver har produsert mp3spillere med kamera og fargeskjerm før.

Hva er vitsen :p?

En skal jo ikke se så mye på den skjermen at det gjør noe.

Det er jo bare litt luksus. Og en får jo podukter med lik lyd, like mye minne og slikt til priser langt under. Tenker ikke på de med harddisk, men de med 512mb og 1gb.

 

Er det designet eller bare at dere vil unne dere selv litt luksus som gjør at dere kjøper slikt:p? Jeg drømmer jo selvsagt om sånne selv, men jeg tenker det blir med drømmer med mindre jeg vinner i lotto. :p

Lenke til kommentar

Nei hva er vitsen. med den nyeste firmware oppgraderingen kan man f.eks legge inn filmer. eller musikkvideoer. det er jo kjekt. ellers vil vell bildeframvisningen og bli bedre. Ellers finner jeg ingen andre. Men lyden er utrlolig bra har prøvd min onkels h340 :love:

Iriver er et steg forran de andre her! :w00t:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...