Gå til innhold

Dobbel GPRS-pris med Chess


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dere bør ta med Mobyson med kr. 0,02 pr. kb

Hvis du ser på denne siden ser du at Mobyson sin pris på GPRS pr Kb er 0,008! Det er jo myyye billigere enn alle andre. Bestilte meg abonement der i dag forøvrig. Har Chess King nå, men ser frem til å spare tusenlappen det koster i fastavgift :thumbup:

Lenke til kommentar

fortsatt off topic: Ser ut som de kun lar deg fylle kontoen din over nett.

 

Tror jeg venter litt, og ser om ikke chess kan overtales til å senke GPRS prisene sine. Med et bytte hver tredje måned og over 200 i avgift for det hver gang blir byttene dyrere enn å holde seg i ro.

 

Litt kjipe ordninger (48,- for å aktivere MMS/GPRS, og 248,- for å beholde nummeret?), syns jeg de hadde, men gode priser. Det skal de ha. Når jeg får meg K700 og bruker GPRS mye skal jeg nok bytte til noe slikt :)

Lenke til kommentar
off topic:

Har ikke de kun kontantkort?

Det er ikke kontantkort, men funker jo litt på samme måte. De sparer masse penger på å ikke sende ut faktura til kundene sine. Isteden må man selv fylle opp sin "konto" så man betaler jo forskuddsvis. Med dagens bankrente (eller mangel på det) er ikke det noe pes :p Er heller ikke noe mer bry å sette inn et beløp på den kontoen en gang i mnd enn det er å betale en regning en gang i mnd...

 

Det er liksom selvbetjening av abonnementet. Man får visst SMS når det er igjen et visst beløp på kontoen.

 

 

edit 1: Til MasterDirk: det er en engangsavgift på 28 kroner (ikke 48) for å aktivisere MMS og GPRS. Enig i at dette virker unødvendig, men det får nå bare være sånn... Jeg sparer en del penger på dette abonnementet uansett!

 

edit 2: Ser de tar 500 for "gullnummer".... Jeg for min det fant et gratis "standardnummer" som begynner på 4004 og som bandt de 4 siste bl.a. inneholder 333 ;)

Endret av Jon-d
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...