Gå til innhold

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Kan ikke forstå at dere synes batterikapasiteten er dårlig - akkurat nå har eg hatt min en dag og batteriet er er fortsatt fult. Må vel være noe med ladingen deres... Dette med at batteriet skal lades første gangen i 24 timer osv. er bare noe tull. Telefonen stopper nå selv og lade når den er ferdig (en god time) Men vær oppmersom på det tre -fire første gangene man lader er det litt mindre batteri kapasitet.

Ellers alle andre opldbare batterier advares det mot å ha batteriene i laderen etter dem er ferdig ladet. Dette gjelder også batteriene i mobilen....

Lenke til kommentar

Nå her det seg faktisk sånn at mobil batterier skal lades 16-24 timer første gang... Ring Nokia eller en annen produsent og spør hvis du ikke tror meg. Og batterikapasiteten er ikke videre god(har hatt den siden den kom ut), men det er jo da selvsagt på grunn av alle funksjonene og er noe man må leve med når man vil ha MP3 spiller osv... Og 1 dag uten at det har gått mye ned, er jo ikke akkurat mye... Bruk den noen uker så ser du fort hva de mener i testen!

Lenke til kommentar

Altså mobiltelefoner skal lades i rundt 20 timer første gangen. selv om det stopper etter en time+. da tar du ut laderen, hviler telefonen i noen minutter og setter på laderen igjen. det er for å "fylle" opp hele batteriet første gangen. det er derfor den må lades så lenge.

 

Det at batteriet ikke har gått ned noen hakk er jo avhengig av hva du gjør da. hvis du bare har telefonen, og ikke gjør noe så kan den vare lenge. taster du litt, ringer litt, leiker litt med den, hører på mp3 eller radio eller waper, drar batteri tiden betraktlig.

Lenke til kommentar
Altså mobiltelefoner skal lades i rundt 20 timer første gangen. selv om det stopper etter en time+. da tar du ut laderen, hviler telefonen i noen minutter og setter på laderen igjen. det er for å "fylle" opp hele batteriet første gangen. det er derfor den må lades så lenge.

de ferreste eksperter på emnet deler din mening her.. hva får deg til å tro dette?

 

Tror du ikke dette ville stått i manualen om det hadde vært slik det var?

 

mulig det var sånn for noen år siden, men ikke nå...

Lenke til kommentar

fordi et nytt batteri har flere hakk. dvs at når en kjøper en helt ny telefon og skal lade den første gang, så fylles bare den ene delen opp. tar du ut laderen litt, og lader igjen så fortsetter den på neste dell og fyller opp der. kan hende at det ikke er sånn, men hvertfall det jeg har blitt opplyst om.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...