Gå til innhold

Panasonic X70


Anbefalte innlegg

  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Hmm.. nå lurer jeg litt på dette med skriving på denne mobilen.. Selv har jeg en Panasonic G60, og jeg vil tro det ikke er store forskjellen med akkurat dette med å skrive..

 

Det ble ikke nevnt så veldig mye når det gjelder T9 ordboka, og hos meg så får jeg fram spørsmålstegn, utropstegn osv ved å trykke 1-tasten og deretter ned og opp på piltastene. Da dukker det alt opp. Tar meg 2 tast for å få fra komma, 4 for spørsmålstegn og 5 for utropstegn. Samme gjelder ÆØÅ. Trykk 2-tasten og på piltasten så dukker både Æ og Å opp. Ø er på 6-tasten.

 

Siden både G60 og X70 er fra Panasonic, så vil jeg ikke tro det er så stor forskjell på akkurat dette, og lurer da på om dette rett og slett er en glipp og at den som har testen den ikke har klart å finne ut dette.

 

På min G60 er det forskjellige profiler jeg kan velge, eller lage en selv. Og her er det mulig å stille på hvilken meldingslyd og ringetone jeg skal ha og om det skal vibrer, ringe og vibrere, blinke, ringe eller være lydløs.

 

Mye at det som er i testen av X70 minner meg om min G60, så da vil jeg tro de er ganske like når det gjelder skriving av meldinger og meny.

 

Har ikke testet X70 selv, men jeg reagerte litt når jeg leste testen da jeg ikke tror denne mobilen har dårligere funskjoner enn min, nokså billigere, G60.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...