Gå til innhold

Sniktitt på S.T.A.L.K.E.R: Shadow of Chernobyl (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

synes det var veldig bra skrevet jeg.

 

som sagt, dere nevner ikke ting vi fans allerede vet.

Og sparer derfor dere selv for arbeid og gjør for "meg" artikkelen mye mer interesannt. Konsentrasjon av ny informasjon er bra! om noen vil lese gammelt nytt er det bare å trykke på relaterte linker osv......

 

faktisk, er det en av de få artiklene hvor jeg har glemt å trykke/se på bilder, men bare lest videre. Trykket på de første bildene, men så "forsvant" jeg i teksten. Kom på det etterpå. Altså en bra tekst :thumbup:

Lenke til kommentar

bra sniktitt, har venta lenge på dette. :thumbup: sjølv om det ikkje var noko ny informasjon :ermm:

 

men det var eit par ting eg reagerte på. for det første kvifor skriver dykk Chernobyl (det engelske navnet) og ikkje Tsjernobyl (det norske navnet)? dette er kanskje veldig prikete, men men...

 

og så er det denne setninga:

 

Her inne finnes det flere spesielle gjenstander som spredd rundt omkring, og pågrunn av høy stråling vil myndighetene veldig gjerne ha kloa i dem. De sender "stalkers" (tenk: leiesoldater og lykkejegere) inn for å hente dem ut
det er vel ikkje myndigheitene som sender inn stalkarane, dei vil heller tvert imot holde dei ute (det er derfor militæret vokter området). det er private selskaper som er ute etter desse gjenstandane, og det er dei som oppfordrer folk til å leite etter dei. det kan hende at eg er heilt på jordet no, men det er sånn eg har forstått det.

 

HMaster: det er ingen film som viser fram spesielt dette, men du kan sjå litt av det på i denne filmen: http://keruh.com/s/stalker_e3.zip

Endret av ttt
Lenke til kommentar

Takk for posten ttt. Da jeg var på E3 forklarte Williams det som at "the authorities sends in stalkers". Autoritetene, det vil si myndighetene regnet jeg med. Detaljene er jeg ikke lærd i dessverre.

 

Har nå endret fra Chernobyl til Tsjernobyl. Rett og slett en glipp, beklager.

Lenke til kommentar

S.T.A.L.K.E.R får meg til å tenke på hva Fallout universet. Det er noe i samme duren. Blir kald nedover ryggen bare av å lese sniktitten. De beste spilla er de som virkelig får deg til å leve deg inn i det. F

år håpe det er mange forskjellige fiender i det ferdige spillet.

 

Kommer spillet ut i Tsjernobyl? Lurer på hva de synes om det... Det bor jo folk der den dag i dag, og 2 eller 3 av reaktorene brukes fremdeles. Den som det gikk galt med er begravet i sement, over og under. De brukte flytende nitrogen for å holde jorda under reaktoren stabil så de kunne borre seg ned og lage en pute med sement under jævelskapen. Så ikke grunnvannet skulle bli "contaminated".

 

Det som skjedde var at de skrudde på styrken til reaktoren for fort etter å ha gjennoppfylt reaktoren med brenselstaver. De hadde det meste av sikkerhet men ikke mot den typen feil som skjedde. Det ble veldig varmt, og en eller annen kjemisk reaksjon mellom gasser i lufta og varmen og tankene skapte en eksplosjon. Mener det var avkjøings vannet som ble spaltet til hydrogen som igjen antente. ca 150 mennesker døde momentant. Myndighetene i USA antok de at hele 2000 var døde, etter som de viste ca. hvor mange som jobbet der og bodde i området. Sovjetunionen ville jo ikke gi noen info om katastrofen. De ville heller ikke ha noe hjelp og klarte å slukke brannen selv. Grunnen til at så få døde med en gang var at mange av de ansatte var på ferie og det var kveldsskift.

 

De fleste feilene som skjer i atom reaktorer er mennskelige feil. Som ved Tsjernobyl.

 

Ups. Dette er et spill forum ikke historie. ..

Lenke til kommentar
S.T.A.L.K.E.R får meg til å tenke på hva Fallout universet. Det er noe i samme duren. Blir kald nedover ryggen bare av å lese sniktitten. De beste spilla er de som virkelig får deg til å leve deg inn i det. F

år håpe det er mange forskjellige fiender i det ferdige spillet.

 

Kommer spillet ut i Tsjernobyl? Lurer på hva de synes om det... Det bor jo folk der den dag i dag, og 2 eller 3 av reaktorene brukes fremdeles. Den som det gikk galt med er begravet i sement, over og under. De brukte flytende nitrogen for å holde jorda under reaktoren stabil så de kunne borre seg ned og lage en pute med sement under jævelskapen. Så ikke grunnvannet skulle bli "contaminated".

 

Det som skjedde var at de skrudde på styrken til reaktoren for fort etter å ha gjennoppfylt reaktoren med brenselstaver. De hadde det meste av sikkerhet men ikke mot den typen feil som skjedde. Det ble veldig varmt, og en eller annen kjemisk reaksjon mellom gasser i lufta og varmen og tankene skapte en eksplosjon. Mener det var avkjøings vannet som ble spaltet til hydrogen som igjen antente. ca 150 mennesker døde momentant. Myndighetene i USA antok de at hele 2000 var døde, etter som de viste ca. hvor mange som jobbet der og bodde i området. Sovjetunionen ville jo ikke gi noen info om katastrofen. De ville heller ikke ha noe hjelp og klarte å slukke brannen selv. Grunnen til at så få døde med en gang var at mange av de ansatte var på ferie og det var kveldsskift.

 

De fleste feilene som skjer i atom reaktorer er mennskelige feil. Som ved Tsjernobyl.

 

Ups. Dette er et spill forum ikke historie. ..

Du burde se dokumentaren som Discovery har gjort. Mye interessant stoff der.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...