Gå til innhold

RFID tar av - på nattklubben


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel det ser ut som Bibelen får rett, med at pengene forsvinner

og at man får et merke i hånd eller panne..!

 

Bibelen sier også at man ikke må ta imot dette merke,

da det er Dyrets merke.

 

Tull og vås vil noen si, men dette er et av flere endetidstegn, tror jeg.

 

mvh

lqpl

Lenke til kommentar

Praktisk mener nå jeg, men jeg ville hatt en mulighet for å koble ut / jamme signalet når jeg ønsket... Ikke interessert i å få logget turen min gjennom byen f.eks... (jupp, hobbyparanoid når det gjelder teknologi... ;-) ) Armbånd som blokkerer signalet eller noe...

Lenke til kommentar
Vel det ser ut som Bibelen får rett, med at pengene forsvinner

og at man får et merke i hånd eller panne..!

 

Bibelen sier også at man ikke må ta imot dette merke,

da det er Dyrets merke.

 

Tull og vås vil noen si, men dette er et av flere endetidstegn, tror jeg.

 

mvh

lqpl

Pengene er vel forsatt der, bare at de ikke er fysisk manifistert, eller er det det som er så viktig? I så fall har vi jo vært på dypt vann lenge, med kredittkort.

 

AtW

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke chipen/merket i seg selv er farlig eller at pengene forsvinner,

men det er systemet som kontrollerer chipen/merken som blir farlig i og

med at AntiKrist kommer til makten.

Og grunnen til at det står i Bibelen er for at vi skal være klar over dette.

 

 

lqpl

Lenke til kommentar

Jeg finner det nærmest utrolig at dere legger bibelen til grunn som besvarelse på hvorfor dere ikke vil gjøre nytte av slik teknologi... Som vi alle vet er bibelen noe "utdatert", og inneholder en rekke logiske feil. men uansett, det med bibelen er litt off-topic :) så, personlig synes jeg slik teknologi høres meget interessant ut, men jeg ser selvfølgelig at det kan få fatale konsekvenser for privatliv etc. så jeg må si meg enig med Lynx. det må være mulig å blokkere signalene om man vil. :thumbup:

Lenke til kommentar

Jesus gikk på vannet ja, greit nokk det men da var det 20 cm is :laugh:

 

Synes rfid høres spooky ut jeg, hva om det til slutt går å få takk i blanke rfid merker riskorn whatever tror ikke dere det da blir mulig å kopiere signalet fra en uskylig person. Jo jeg tror hvertfall noe sånt kommer til å skje til slutt. Så på tv her om dagen at det var mulig å nulle ut rfid brikker og da må det jo kunne gå å skrive inn på dem også. :cry:

 

Grøss og skrekk hvordan skal det gå oss :devil:

Lenke til kommentar

Jeg har personlig ingenting til overs for dette.

Ikke nok med å kunne tracke hvor mobilen din befinner seg, hvor printeren din er, hvor du handlet sist med kort i tillegg til å opptil flere ganger daglig bli kamera-overvåket, men å kunne tracke hvor DU fysisk befinner deg real-time? da har det sannelig gått _ALT_ for langt! Antikrist eller ikke, dette burde være en tankevekker for ALLE uavhengig av religion og kultur! Kombiner dette med TCPA, så har man det perfekte kontroll-samfunn!

Er det dette vi vil da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...