Gå til innhold

Raskere og billigere Firstmile


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

2 års binding er rett og slett urimelig. Kan sikkert "prute" seg til lavere bindingstid om en kontakter selskapet og maser litt.

 

Endelig et selskap som har skjønt at ikke alle gidder å betale flere tusenlapper i måneden for ADSL. 200 kr høres jo bra ut, selv om det fortsatt er en stund til de når samme prisnivå som UNINETT tilbyr (som er min øvre grense).

Lenke til kommentar

Det burde kanskje egentlig være verre å ha så lang bindingstid på xDSL-abonnement, for med en mobiltelefon har det ikke noe å si hvor du bor, men det er nok mange som ikke kan vite sikkert om de kommer til å flytte i løpet av to år, og da vil det være veldig dumt å ha bindingstid igjen på bredbåndet. I hvert fall hvis man flytter til et sted hvor leverandøren ikke kan tilby det.

Lenke til kommentar

vel,, jeg tviler veldig sterkt på at de bygger ut så fort at de ikke har folk til dette.. men får bare håpe at de bygger ut da.. de kunnet da ha bygd ut andre plasser der hvor ngt ikke har bygd ut da.. og hatt avtaler med ngt, da hadde de hatt et produkt i lag som kunne ha vært bra. eller de kunne inngå avtaler med chess som er ute etter å bli isp.

Lenke til kommentar

Tja, seeing is believing, sier nå jeg.

De har jo i flere år lovet å sette igang utbygging på alle sentraler om flere enn 20 personer binder seg til abonnement.

I tillegg har Zyxel trukket seg ut av selskapet, noe som muligens indikerer at de ikke får like billig hardware til sentralene lenger.

Lenke til kommentar

Eg synes det er skandaløst at Telenor og andre store aktører får holde på med den sjuke overprisinga som no rår over internettmarkedet. Bur i en liten by på vestlandet, og firstmile kjem nok ikkje her med de første...

 

Veldig surt, Firstmile tilbuda er jo grisbillige. 1300/640 linja er nesten like billig som mi 704/128-linje, og det er ergelig.

Lenke til kommentar

Fra hjemmesida demmes:

Kan jeg få fast IP?
Nei, per dags dato kan du ikke det, men dette er noe vi kommer til å tilby i fremtiden.

 

... ja det bør de hvis jeg skal vurdere å bli abonnent ;) men ønsker de ellers velkommen til et marked som trenger produkter som presser prisene :)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...