Gå til innhold

Metal Gear Solid 3-demo stjålet (PS2)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Blir vel litt feil å si at "koden" er stjålet, da tenker man vel på kildekode, og det er det ikke. Bare en spillbar versjon

Du har rett i at det lett kan misforstås. "Demo code" og "preview code" er vanlige navn på slike ting, selv om det ikke er snakk om noen kildekode. Jeg sitter f.eks. med en cd merket "Perimeter PC Review Code" foran meg her.

 

For å unngå forvekslinger har vi endret overskriften.

Endret av Joachim_F
Lenke til kommentar

Det er aldri en fordel å få frastjålet kode (les: testversjoner, forhåndsslipp etc) som aldri skulle ha kommet ut. For alt vi vet, kan det også være _faktisk_ kode som er på disken, ettersom det etter all sannsynlighet er snakk om en debug-versjon. Hvorvidt det er noe man får benyttet seg av, gjenstår jo å se.

Lenke til kommentar

Idiotisk sier jeg.. :cry:

 

Ser for meg to brillete tynne nerder kjempe seg igjennom folkemassene med

CDen trykka inntil brystet..

 

 

Skulle ønske Mr.Kojima satt med en 50.cal oppe i taket på E3hallen og tok dem ned! Etterpå knytta han ett bandana rundt hue!

Lenke til kommentar

Hvis Kojima har inkludert noe annet enn en demo på den discen ler jeg høyt.

Vi snakker om mannen som har skapt MGS.

En mann som har eget vaktselskap og alarm på kontoret.

En mann som skjulte Raiden for oss.

En mann som ikke stoler på folk innenfor sitt "eget" selskap.

 

Ingen fare ville jeg tro ettersom demoen for det meste inneholder bare gameplay og ingen kode (etter det jeg vet om) er stjålet.

Tror også at denne demoen ville vært ute ganske snart via. et eller annet spill-blad eller en annen Konami tittel.

Desutten tror jeg ikke veldig mange gidder/har mulighet til å spille spillet.

Det er faktisk begrenset hvor mange som faktisk har chippet PS2 og/eller faktisk gidder å laste det ned; enten i "respekt" for Kojima eller av at de ikke tar sjansen på å bli "utsatt" for for mye "plot".

Lenke til kommentar
om cden (eller DVDen) ikke inneholder noe sensitiv kode men bare en

spillbar versjon og bare ett brett, så tror jeg dette bare vil få positive

konsekvenser for spillet.

Mulig Sam Ficher prøver å forsinke spillet litt, kan heller ikke utelukkes at Snake har fått en godt betalt stilling i Microsoft.

Lenke til kommentar

jeg personlig ville ikke ha spilt den demoen av den enkle grunn at den ikke er ferdig. jeg setter meg ikke ned med en demo, for da blir jeg uansett så hekta at jeg ikke kan stoppe.

 

en her nevnte noe med respekt for Hideo, men jeg mener respekt for seg selv.

man gidder ikke se små deler av en film før premieren.

Lenke til kommentar

feil.

 

det er stor forskjell mellom en 20 sekunders trailer på TV og en spillbar demo.

 

jeg sammenligner en spillbar demo med mange minutter av en film, nettopp fordi du begynner et sted, og beveger deg videre i historien. i en trailer er det bare korte klipp av de beste stundene.

dette gjelder bare hvis demoen er fra et brett i spillet, og ikke bare et eget "demo-brett"

Lenke til kommentar
feil.

 

det er stor forskjell mellom en 20 sekunders trailer på TV og en spillbar demo.

 

jeg sammenligner en spillbar demo med mange minutter av en film, nettopp fordi du begynner et sted, og beveger deg videre i historien. i en trailer er det bare korte klipp av de beste stundene.

dette gjelder bare hvis demoen er fra et brett i spillet, og ikke bare et eget "demo-brett"

Her er det snakk om en demo som er sluppet med et formål; vise fram gameplayet.

Ingen historie som vi vet om. (Bortsett fra introfilmen)

Ettersom Kojima er en meget smart person viser han oss ikke mer "enn vi burde se". :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...