Gå til innhold

Video fra Metal Gear Acid (PSP)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tror PSP vil "revolusjonere" det håndholdte markedet... Hvem vil spille 2D eller ymse 3D-spill på GBA når man kan spille MG:Acid i full og vakker 3D? :)

Spille og spille fru Blom. MGS Acid er et kortspill, og man legger ned kort for å skyte fienden og gjøre bevegelser. Temmelig sært konsept.

Øhhh.. Litt merkelig at de viser en (meget) bevegelig Snake i den traileren da? ... :)

Lenke til kommentar
Jeg tror PSP vil "revolusjonere" det håndholdte markedet... Hvem vil spille 2D eller ymse 3D-spill på GBA når man kan spille MG:Acid i full og vakker 3D? :)

Spille og spille fru Blom. MGS Acid er et kortspill, og man legger ned kort for å skyte fienden og gjøre bevegelser. Temmelig sært konsept.

Øhhh.. Litt merkelig at de viser en (meget) bevegelig Snake i den traileren da? ... :)

Ikke så merkelig, ettersom in-game grafikken er temmelig statisk, kjedelig og halvveis uforståelig vil de vel ikke skremme bort potensielle kunder ved å vise spillet slik det egentlig er.

 

Men det kan godt hende det blir morsomt. I den versjonen jeg testet på E3 kunne man bare styre kameraet mens PSP-en spilte gjennom en demo av et brett fra spillet for deg, og jeg kan ikke si at jeg skjønte så mye av taktikken i spillet da demoen kjørte ganske hurtig.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...