Gå til innhold

Barbara.no lanserer produktguide


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei.

 

Denne så potensielt veldig bra ut. Det er, som dere skriver, vanskelig å få med seg alle konfigurasjoner av bærbare maskiner, så det begrenser utvalget litt, men produktguiden er likevel fin for å få et inntrykk av markedet. En liten ting: Under vekt (minimum), ville jeg heller satt vekt (maksimum), i tilfelle jeg f.eks er ute etter en maskin under 3kg (det er vel vanligere enn å være ute etter en maskin over en viss vekt).

 

Jeg kikket også litt på seksjon for harddisker. Der har man 1,8", 2,5" og eksterne. 1,8" finnes ikke foreløpig. Hvis man går inn på 2,5" får man en masse valg som ikke er relevante under de fleste kategorier. Det som er det største ankepunktet er "Størrelse". Denne er helt klart laget for 3,5" disker, siden den minste størrelsen man kan velge er 60gb, og den neste er 120gb. Det gjør denne kategorien nesten ubrukelig, for skal man ha noe under 60gb må man velge "alle".

 

Dette var bare et rastk førsteinntrykk. Stå på så blir det veldig bra etterhvert.

 

Erik

Lenke til kommentar
Dette har jeg savnet, bra jobba :yes:

Men ser ut som det trengs en god del finpussing. Mye billige pc'er der :p , tok et søk etter bærbare med 10.4" under 1.5kg, da fikk jeg opp bare en masse svære dråg!

Hei,

 

problemet er at produktguiden finner pris på minne til maskiner fra Apple. Vi jobber med å fikse dette nå.

Lenke til kommentar
Hei.

 

Denne så potensielt veldig bra ut. Det er, som dere skriver, vanskelig å få med seg alle konfigurasjoner av bærbare maskiner, så det begrenser utvalget litt, men produktguiden er likevel fin for å få et inntrykk av markedet. En liten ting: Under vekt (minimum), ville jeg heller satt vekt (maksimum), i tilfelle jeg f.eks er ute etter en maskin under 3kg (det er vel vanligere enn å være ute etter en maskin over en viss vekt).

 

Jeg kikket også litt på seksjon for harddisker. Der har man 1,8", 2,5" og eksterne. 1,8" finnes ikke foreløpig. Hvis man går inn på 2,5" får man en masse valg som ikke er relevante under de fleste kategorier. Det som er det største ankepunktet er "Størrelse". Denne er helt klart laget for 3,5" disker, siden den minste størrelsen man kan velge er 60gb, og den neste er 120gb. Det gjør denne kategorien nesten ubrukelig, for skal man ha noe under 60gb må man velge "alle".

 

Dette var bare et rastk førsteinntrykk. Stå på så blir det veldig bra etterhvert.

 

Erik

Vi jobber med å fikse dette med 2,5" disker.

 

Takk for tilbakemelding.

Lenke til kommentar

Vi har nå fått luket bort de mest åpenbare feil i prisene til noen av de bærbare maskinene, vi vil også kontinuerlig legge til flere produkter slik at det skal bli enkelt å finne akkuratt den maskinen du vil ha.

 

Når det gjelder minimum prosessorhastighet er også dette litt tungvindt da vi legger inn minimum prosessorhastighet, denne er som oftest under 1600 som du søkte etter akerman. Vi skal prøve å finne en måte for å unngå dette problemet i tiden fremover.

 

Vi håper også at så mange som mulig vil skrive inn sine egne meninger om maskinene sine da det er meget viktig for våre lesere å lett kunne se hva folk mener om de forskjellige maskinene.

 

Husk også dette på de trådløse produktene :)

Lenke til kommentar
Hmm... Itbutikken var jo ikke med i denne oversikten? Ellers er det et veldig godt foretak, all mulig ære til dere som faktisk arbeider med dette.

ITbutikken er foreløpig ikke med i prisguiden, men de kommer snart :)

 

Har også lagt til produkter fra Asus nå.

Lenke til kommentar
337-Zonic' date='14/05/2004 : 10:47'] <a href="http://barbara.no/art.php?artikkelid=7429">Barbara.no lanserer produktguide</a>

Vi er stolte av å kunne lansere vår nye og spennende tjeneste kalt ”Produktguiden” i dag. Produktguiden er det største prosjektet internt i Barbara.no siden våren 2003, da vi begynte å implementere publiseringssystemet N:eo sammen med det nye designet vårt.

 

<a href="http://barbara.no/art.php?artikkelid=7429">Les artikkelen her</a>

Har prøvd den, konklusjon:

 

Massiv oppdatering i produkt og søke funksjoner trengs :wow:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...