Gå til innhold

BGNett utfordrer på ADSL


Anbefalte innlegg

I kampanjen som starter den 15. mai og varer til 15. juni, vil BGNett tilby ADSL til privatpersoner for 196,- kroner i måneden for 800 kilobits opp og 300 kilobits ned.

 

Skal det ikke heller være 800 ned og 300 opp?

Endret av Pinnella
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det står 800 opp og 300 ned.. skal det ikke være omvendt?

det reagerte jeg også på...

Helt sikkert bare en skriveleif.

 

Abbonementet til 200kr, lappen var veldig billig, og et ypperlig alternativ til de som ikke ønsker den raskeste linjen. Den raskeste linjen for 596kr, 2400/704kbps er noe jeg har lyst på ;)

Nå betaler jeg litt over 500kr for 1600/512.

 

Drømmen om en priskrig på ADSL kan nå kanskje bli virkelighet...

Lenke til kommentar

Jeg synes dette høres veldig bra ut, men jeg synes det blir feil å sammenligne et "kampanje" produkt mot konkurentenes standard alternativ.

 

 

Minipris sone 1 400/200 kbps 196,-

Minipris sone 2 400/200 kbps 298,-

 

Basis sone 1 800/300 kbps 296,-

Basis sone 2 800/300 kbps 398,-

 

Slik vil det forløpe seg i det kampanjen fratrer 14 Juni.

 

Dersom du bestiller før 14 juni, er det dog et bra alternativ siden du får denne prisen i hele 2 år!

Lenke til kommentar

Tja, jeg reager på at de blir omtalt som en av landets største bredbånd utbyggere etter telenor.

 

De hadde en omsetning etter det jeg ser på snart 6 millioner i 2002, og det er ikke mye sammenlignet med andre tilsvarende (kun enkelte, som jeg vet har bredbånd som primær aktivitet).

 

Mimer 18 mill

Catch 181 mill

Bluecom 94 mill

Nextgentel 151 mill

Endret av kjhanken
Lenke til kommentar

Synes det var ett merklig opplegg , hvordan i huleste kan de være i toppen på telepriser.no, når de langt fra leverer de billigste oppringt internett prisene?

 

Etter min utregning ligger da både mtulink og tiscali mye høyere opp på lista enn bgnett, altså bgnett er mye dyrere

 

weird :ermm:

Lenke til kommentar
Dersom du bestiller før 14 juni, er det dog et bra alternativ siden du får denne prisen i hele 2 år!

Binde seg for to år er ikke akkurat å anbefale. Ser fint ut nå, men tenk deg om et års tid. Da kan det hende Telenor og NGT tilbyr 1 Mbps for 200 kroner. ("Kan hende" skriver jeg, ingen vits i å diskutere.) Da sitter skjegget godt fast i postkassa.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...